Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 8 May 2010

Sabtu Kami


Salam..


Baru berpeluang mengadap lappy dan ber n3.. aduihyaiii.. biasa la.. settle kan kije umah dulu.. makan2.. tengok si kakak wat kije sekolah & layan dua badik tu main.. ye la.. kejap ketawa kejap lagi melalak!! haaishhhh!! si adik kuat jerit!.. si kakak pulak kuat mengusik! Memg sakit paler sokmo la paler nie..sbb bebudak nie bukan heran pun ummi dier jerit kuat mcm harimau pun.. dorg wat dekkk jekkk.. wat naik darah sy jekk!! huhu


Lepas dah blogwalking baru la leh wat n3 nie.. Sekarang kat sini ujan sedang membasahi bumi.. Patut la.. cuaca tak berapa nak terang hari nie.. Tapi tak pe.. kain dijemuran tu biarkan ajer la.. Tak kering lg pun.. so, yg masih berbaki tu nampak nye lambat la nak amik turn utk di sidai.. hoho..

Arini masak simple2 jekk.. si kakak nak makan nasi goreng jekk.. So, lunch kami nasi goreng ngan udang tepung sajo la.. Gambo pulak tak sempat nak snap.. lupa lak tadi.. pas masak terus makan!! hehe..


So, skrg tengah pk petang ni nak masak per pulak utk minum petang.. Memg la en. hubby tak dekk.. tapi bebudak nie mesti nak makan juge kan!..


K.. la.. nak p check apa la yg boleh di buat utk menu petang nie.. 


Daaa...




7 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu akak ena bertukar jd singa baru mereka diam kot...heheh..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..diorg suke dgr sora mak diorg jerit.. :)

Kat sini pon hujan gak..syok klu dpt tido..tp Qis nih plak x nk tido..paksalah layan dia main... :D

LIP (^_^) said...

nak buat menu per petang sabtu nih??

Izan Ishak said...

samalah kita ni ena... walaupun suara dah macam tarzan tiap2 hari, masing2 cam dah immune je. malas nak bising2 dah...huhu...:(

Mama Hanim said...

huhu.. ambo yg anak bru sorg ni pn kdg2 kena guna suara tahap desibel tinggi gak..hanim bt do no je..alahai..

MAMASYAZA said...

samala cam akak kat umah, kalo en. abah tak ada, bebudak ni lagi ngada2, depa buli akak, akak jerit pun depa buat derkkk ja, memang tak takut langsung...geram akak

mamalieyna said...

kita ari ni wat laksa lagi..lalala..hehe..