Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 6 May 2010


Petang2 nie saje je nak cuci mate kawan2 tengok gambor kat bawah nie.. heheh.. 
See!! muke anis yg nampak comei tapi cam kelakar pulak!.. hikss!!

&

Perasan tak? gambar anis time ni ada muke macam irfan kan!


Perasan tak yg time ni muke sy tu nampak mude jekkkk? wekekekekekke..
Perasan la ko ena!! hahahahhaha.. Dah tuo dah skrg pongggg!! cukup2 la verangan!!




18 Ulasan:

iz-AnN عبداللطيف said...

betul...sangat muda ena...kiut jek

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN said...

bagus jgk klu kita sentiasa rasa muda ni.sebabnya aura kemudaan akan terpancar kat muka kita.bley caya ke?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

muda la tue kak..mana ada nampak tua pun..sapa cakap akak tua..meh sini nak tunjal kepala dia..heheheheh...

chugie said...

eh tak lah.. nampak muda lagi lah..
umur ena bape? ahahaha.. soalan cepu emas.. bleh ke jawab?

Nur Hawa Mohd Zin said...
This comment has been removed by the author.
LiLy @ MumMyQiStInA said...

Anis mmg comei mcm mak dier gak.. :)

ita cutevirus said...

dah name pon adek beradik.. sure la same..
mude lagi la ena.. kalo da 60 tu baru la tue.. hikhikhik...

Nor Aishah said...

nampak jugaklah muda tu.. betul tau

~~~ kay ~~~ said...

kalau kita ckp muda insyaallah muda... kata2 tuh kan doa.
(^_^)

mamalieyna said...

Harus la rasa muda dan sentiasa muda..hikhik..

yee anis yg cumel, sama muka cam irfan skrg ..kan.. sweet! ^_^

☆ lieya latif ☆ said...

okey2 laaa...bagi can laaa...mmg nampak mudo remaje pun...auwww!!~~

~Siti Hajar~ said...

a'ah la kak ena sama cam muka irfan, ya la dah 2 badik kan?...hehehe

umminya tu awet muda, tayang gambar bila pun sentiasa muda...ada petua ke kak ena?

dyea irdina said...

comei la si anis ni rasa nak berbesan lak ngan ene bley tak bley? heheh

Ietams said...

dua-dua lawa..

Nida said...

Ena kalau nak pi mana2 pastikan jangan sorang2.. takut kena ngurat..hahaha

hajarus said...

sker tengok muka anis kiut...

akak nampak muda jer mane de tua laaa... :)

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

betoi la tu.. mmg muda skrg pon.. huhu

~~*Lady Salwa*~~ said...

ha ah, muka anis nampak cam chubby sket time ni... akak pun nampak cam muda belia je... hehe