Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 29 May 2010

Mengidam ker?? Alahaiiii!!



Tetiba tekak terasa nak makan sesuatu.. tapi tak tahu nak makan apa? hoho... tadi dah makan pon.. bukan la lapar tapi nak makan.. nak kunyah2.. dah belek2 apa yg ada dalam kabinet & peti ais, tapi tak berkenan di hati & tekak.. 


Best juga makan kentang goreng ker kan!.. ahaks!! saja nak tambah lemak yg sedia ada nie.. Agaknya org yg dilanda boring nie macam tu kot! eheheh..saya jer la tu.. Tapi stok nan ado la pulak!.. kalau nak order pun takkan nak order satu jer kan!.. tapi sy tak nak yang lain, nak  yg tu jer.. adeihhhh!! mengalahkan org ngah mengidam la pulak kan!.. ekekekke.. Takkan nak tunggu mengidam dulu baru leh makan kan! lagi pun sy nie jarang nak minta makan yg merapu mcm ni.. yer la.. tu bukan peberet pun, ntahhh naper tetiba pulak terasa nak makan! hoho..


http://tuti1220.files.wordpress.com/2007/11/kentang.jpg

Carian en. google



Psstt!!, tetiba gambo kentang tu ada tambahan ngan begedil (yer ke begedil? sesuke jer) la pulak.. ahahhaha.. kentang la juga tu kan!.. =D


Ini pun boleh jadi n3..adoilaaa.. Parah  dah nie.. huhu





6 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

INGATKAN ENA BTUL2 NGIDAM DH...HEHE.. :)

Ena said...

Lily,

hehehe..

Kaseh NazLieza said...

bergedil dgn french fries tu ader djual dmana agaknyer kn...

~aSHa~ said...

tahniah...ehehe tiba2 tahniah kan...biar masin mulut asha ni..tahniah lagi...

Mama Hanim said...

huhu.. klu btul ngidam pn apa salahnya kan ena..ahaks..

umialya said...

erm... akak nunggu je.. hehehe