Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 7 May 2010

Kenapa ERK???



Salam..


Yeayyy!! dah abis pun kursus.. hehehe.. mcm la owang lain tak p kursus kan! =D.. So, habis je kursus tu terus dapat certificate! lalala.. mrmm.. utk tahun nie ada lg 1 hari utk penuhkan syarat 7 hari dalam setahun. Sebagai penjawat awam, macam nie la tiap2 tahun.. kene penuhi syarat tu.. kalau tak? kalau tak? naper ekk? hehehe.. luper pulak!.. keh keh keh!! sy tetibe blur pulak! ada sape2 leh bantu? ^_^


Esok dah cuti lai kan!.. Mesti penuh ngan agenda yg best kan!.. sy? mcm biasa je la.. dok umah sajork!! huk huk huk..
K la.. Have a nice weekend!!


7 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

selamat bercuti kak

mamalieyna said...

selamat dok kt umah..hehe..takpe blog ada, jenjalan umah kengkawan dlm alam maya jer sbtu ahad ni eh..:p

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh..ok gak tu kak, duit jimat tak g mane2 pastu leh sama2 ngan fmly...hah selamat dtg ke blog awe ye...heheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat bercuti...
Kita pon dok umah jer..
Plan nk p kenduri kahwen x jd..koz member accident plak.. :(

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akak..orang penah gak g kursus..tapi kursus kawen la..hahahahaha...masa keja nie xpenah attend pun apa2 kursus...huhuhuhu :( xley makan pree :P..

p/s: akak kasi email..nanti orang hantar kat email akak..blog orang memang xleh copy...hehehehehe

LIP (^_^) said...

epy weekend..

Kaseh NazLieza said...

happy weekend utk akk jg...lalalaal