Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 13 May 2010

Jom Lunch Sesame!! Lapar Laaa


Salam..


Dah tau ker arini nak lunch ngan apa? eheheh.. sy lom tau lagi lorrrr!!( yerla buat n3 nie malam tadi, memg la tak tau lg nak makan apa..hehe) Nampaknye 2 hari nie asyik citer menu makan tengahari aje kan!.. huhu.. apa nak buat.. n3 spontan tak leh nak buat sbb tak leh nak ber tenet.. Internet sudah ok di opis tapi keadaan pulak yg tak mengizinkan.. harap2 kawn2 yg bertanye semalam tu clear la ye.. bukan sengaja tapi terpaksa.. 


Lagipun, kije skrg dah tak macam dulu leh ngadap pc selalu.. tapi skrg sibuk tawaf bangunan.. ahaks!! Naper? sejak bile amik alih jd Mak Guard lak nie? eheheh.. tak la.. bukan tu kijenyer..mrmm..tak yah la stori panjang pasai kije sy tu.. cukup la sy ckp semuanya melibatkan bhg kewangan.. saper2 yg duk or penah duk kat kewangan sure paham maksud sy kan!.. k stop pasal tu..Moh kite tengok gambo apa lah pulak nie..

Burger King!! lalala.. ni la menu lunch sy semalam.. heheh.. Jangan terpedaya ye kawan2.. sy tak makan yg ni la.. Burger nie kepunyaan kawan kat bawah nie.. kawan sy nie tengah preggy, so paham2 ajer la kan!.. ^_^
Kakak nie pun same.. tp dier tak la preggy.. biase la.. takkan nak kene preggy dulu baru leh makan kan!.. kalo nak tahu semalam kawan2(ada  5org yg makan sesame ngan sy) Seme makan nie.. kecuali sy.. abis tu sy makan ape lak? ohohoho..
V
V
V
V
V
Taraaaaaaa!!
Teka la menu apakah ini? eheheh.. tu adalah Nasi Ayam Dara.. Sedapppp Wooooo!! Memg mabeles.. wlaupun gambo tu nampak cam x sedap & itam(color itam tu hati ayam) tapi sebenarnye sangat sedap.. sy makan nasi nie sbb pg sy tak sempat nak bekpes (budget tak kenyang la kononnye kalo makan burger tu.. padahal sy bukan penggemar burger) pastu rasa sangat lapar.. yerla dah la malam pun sy tak makan.. bile tghri je menggigil perut kelaparan! uhukk!! Abis woo sy makan tu.. fuhhhh!! legenyerrr biler dapat makan.. lalala..Eh! Alhamdulillah.. hehe



16 Ulasan:

ita cutevirus said...

nasik ayam dara???? wow!!! tak penah makan.. tp, namanyer cukup best!!

pppssttt... teringat kat nasik ayam abg bob kat kantin... huhuuhhu...
"YAHOO!!! SAYA DAH JUMPA N3 RAHSIA ITA!!"

Siti said...

Ena: adoiiiiiii...meleleh air liur tgk nasi ayam dara tu...hahaha

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah sedapnyer...dah terliur ni...nak tikit....kiter dah lama tak jamah burger king...

Mama Hanim said...

wah nasi ayam dara tuh.. mesti sedap kan.. nak skit la ena..

IdzaLia said...

terliur tgk burger tu..
uik.. nasi ayam dara.. napa nama dia mcm tu.. mana tau dara ke tak...
hehe

mamalieyna said...

nyum2x..dara uuu..mesti best nih! ekeke..

*kalo tmpt eina ni sebut je dept. finance, sume dh tau...kije 8jam tanpa henti, tenet lgsg tokleh layan,sian depa..huhu..

Ieda Al-Habsyi said...

sedapppnyerrr!! :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

penah dengar pasal nasi ayam dara nie...my cousin slalu dok ajak g makan nasi ayam dara nie..tapi lum berkesempatan la..huhuhuhu tiba2 teringin tengok kat sini..akakkkkkkkkkkkk nak jugakkkkkkkkkkkkk

~Siti Hajar~ said...

sedapnyer ns ayam tu...mcm kelakar plk ayam DARA tu...hehehe

pssttt...kak ena ayam teruna ada dak? heheheh

rATu kEBaYA said...

sedapnya.. lunch yang dahsyat sekali..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Salam akak...

Baru je nak tanya, sedap ke burger kat burger king nih sebab sal tak pernah lagi merasa. teringin, tapi takut tak sedap... ehehe

Wah, lama tak makan nasik ayam dara... dulu2 selalu la jugak...

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah meriah nye makan...hehehe...sedap plak tu...nasi ayam dara tak pernah makan..kak ena blanja

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sedapnyer Nasi ayam tu..e'eh..1st time plak Lily dgr Nasi Ayam Dara.. :)

chugie said...

best pulak tengok burger king tu.. dh lama x makan tau!

nasi ayam dara tu pun, mak ai..menggugat iman

Nana said...

nasi ayam dara tu btol2 menambat ati lah ayam je penuh nasi tersorok hehehe

aiDieNa said...

Wah sedapnyer... nasi ayam teruna tak der ker Na.. hehehe