Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 1 May 2010

Jauhnyerrrr!! Sampai Ke Tengah Laut DI Bawa Pergi


Salam..

Hehehe.. Tajuk n3 tu.. Nanti dah abis bace baru leh paham kenapa sy tulis camtu.. ^_^

Sempena ari ni ari pekerja.. ramai yg kuar p jenjalan kan!.. ehehe.. Sy? mrmm.. tak kemana2 pun.. cam minggu sudah2 juge la.. arini en. hubby ade kat umah tp petang nie akan kuar keje cam biasa.. tp bukan kije opis la.. kije part time dier tu lerr.. hoho.. So, tak der istilah cuti2 la ye kawan2!..huhu.. mase yg ada diperuntukkan utk berehat2 di rumah.. Nak keluar pun mood tak der.. kalau kuar pun mesti terkejar2 nak balik.. So, dok umah jer la.. Cuaca pun panas je kan!


Sy pulak.. lately, memalam tak der lagi kelapangan nak ngadap tenet.. en. hubby gune kedua2nya sekali..huhu.. Tak pe la.. kije nye tu lg penting.. Malam tadi pun MIL & SIL dtg umah.. sbb SIL ade kije yg dier nak settlekan. Biasa la student kan!.. So, khidmat tenet yg ada nie leh la share sesame.. hehe..

Mood pun ke laut je la akhir2 nie.. Nak kene p kutip kat pantai la.. maner tau ombak pulangkan mood yg jauh di bawak ke tengah tu sat g.. hoho... ha.. tu la maksud tajuk n3 nie.. hehe


k la.. daaaaaaaaaaa.. : (

3 Ulasan:

MAMASYAZA said...

samalah cam akak, mood pun kelaut, badan seniri dahrasa tak sihat, cam nak demam aje, nak buat n3 pun maleh....blogwalking udah le

Ena said...

hehehe..

nasib baik akak rajin nak blogwalking kan!.. macehhh kak ^_^
cecepat makan ubat kak..

mamalieyna said...

Ena...! mood kite pun ke laut sejak cuti 3 hari ni..bnyak no ketinggalan..terus jd malas lak..hukhuk..camno nk ambik balik mood ni yeh! ^_^