Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 17 May 2010

Ini Rupenye Keje Kowang yeh! Adeihhhh!!


Salam.. 

Tak muu membebel petang2 camnie.. just nak share aktiviti 2 badik nie pd Sabtu yg lepas.. Ini rupenyer koje kowang yeh!.. aishhhhh!!

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Owang pakai helmet mase nak naik motor, tapi deme nie pakai helmet naik mende alah tu.. kuang kuang kuang!.. Memule tu ingatkan si kakak jek yg pakai.. sekli bile sy kuor lg sekali.. si adik pulak take over.. Adeihhhh!! nampak benor kamu pinjam helmet tu irfan!.. heheheh

Mrmm.. cube tengok apa deme dua badik nie pakai!.. si kakak dengan selipar "kawen" nya.. si adik dengan sandel si kakak.. Apa2 aje laaaaaaaaaaaaaaaaa..

Penat main, masuk umah nak makan!.. heheh.. nasib baik si kakak mintak masak kan bubur jekkk.. sonang koje omak nie.. kui kui kui.. Nie bubur lambuk ala2 kampung baru tu.. wakakakakaka.. pepandai jek!! Tapi lebih kurang la rasenye.. ada nada pewahsan di situ.. cume kalo kat kg baru tu tak de la carrot tu.. hehe

Nie makan kali ke-2 sebenarnye.. hoho.. tak kisah la kome.. janji kamu makan! Tapi mate tetap kat tb ngan CD Dora the explorer.. Dorang layan tengok kat dapur time nie.. sbb sy kat dapur.. so, dorg pun same la menyebuk gakkk!! uhuk!!


Kesian kan!.. nie je xtvt sabtu dua badik nie.. lepas makan tido, lepas tido bangun, lepas tu makan, lepas tu main, lepas tu gaduhh.. lepas tu gelak!! mrmmm.. berapa beanyak lepas tu daaaaaaaaaa.. huhu..


Note: mcm biasa la n3 Auto Publish! Uhukkkkkk..


18 Ulasan:

MRS. K said...

hadif plak kurang makan nasi bubur ni..nak makan jajan jer.. sabo je la

Ieda Al-Habsyi said...

uhuuhu!! seronok tgk karenah budak2 nikan :) comel la anak2 ena, suka tgk :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

layan kan aje kak kerenah mereka tu..hehe

LYaFRINA said...

hahahah.. tu y best,,
bila dh besar..xleh dh nk tgk smua2 ni...

Izan Ishak said...

camnilah kalau adik beradik kn...adik mesti ikut apa yg kakak buat. tang makan tido main gaduh mmg sama je ngan anak2 izan jgk!

AYU said...

bagus2..terapkan nilai2 keselamatan bila memandu...sgt comel..

☆ lieya latif ☆ said...

meriah tgk budak2 ni main kan ena....kalo tak gado2 tu yg syok tu...aman jek kite hah heeheheh

mia mija suke gak bubur...kalo masak bubur....laju jek mkn...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alolo..sweet jerk tengok diorang pakai helmet sampai tertutup biji mata..heheheheheh.... wah cam menarik jerk bubur lambok akak tue...heheheh xkisah la..xsama cam kampung baru pun..janji raso lagi sedap dari tue..hehehehehe

~Siti Hajar~ said...

baik jer 2 badik tu main, mesti riuh rendah depan rumah tu...

sedapnyer tgk bubur lambok kak ena tu, anak2 kak ena samala dgn anak sy suka sgt mkn bubur, xkira la bubur kcg ke, bubur nasi ker, janji yg seangkatan dgnnyer...hehehe

Redbloodsnow said...

hehehe..comel jer siap berhelmet bagai je dorg tuh ah..hikss. haaa bubur..ailikeee. gulp gulp melior

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel jer tgk gelagat anak2 Ena ni..
Terhiburkan tgk gelagat budak2 ni..Letih pon blh ilang.. :)

mamalieyna said...

hehe..janji diorang happy, bior je nak men camna gaya pun..hikhik...

hajarus said...

alohai comey jer...

seronok kan k.ena tengok keletah anak2 ni... xpe la walau itu jer xtvt diorang janji diorang still hepy... :)

umialya said...

tu le ena.. anak2 adalah penyeri hidup kiter

tanpa mereka sunyilah kita kaaan!

chugie said...

selamat ada kakak n adik.. bleh dorang main sama2 di samping jd peneman di kala sunyi tu..

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

sng koje 2,2 mkn bubur..tak yah masak lain2..hehe

aiDieNa said...

Lebih kurang lar aktiviti lepas itu dan itu tuuu.. hehehe

LIP (^_^) said...

tetiba mama emill pun teringin makan bubur gitu..mesti masak nih..