Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 22 May 2010

iEzMieRaH SPECIAL GIVEAWAY





Saya nak join giveaway Kategori 1&2 : Pengomen Tertinggi & Pegunjung Blog.


Giveaway nie anjuran  Chugie @ IEZMIERAH sempena ulangtahun kelahiran yang pertama Nur Fatin Adlina pd 11/05/2010 yg lepas. Uhuk!! sori la chugie, sungguh lewat benor penyertaan ena nie kan!..  Tapi masih ada mase lagi sbb akan ditutup pd jam 9:22 malam ni.. Masih memenuhi syarat kan chugie :)

 
Sy sekadar nak memeriahkan GA chugie nie.. Maner tahu next time turn sy pulok!! (bile la tu) hehehe. 
 

Buat kawan2 yang masih belum menyertainye.. masih ada waktu nie.. cepat2 sertainya.


4 Ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

gud luck akak..hari nie rasanya xda g mana2 kot..malam nie nak tengok final AF....hari nie masak2 jerk kat umah..bihun tomyam dengan puding jagung..hehehehehehhe....mai la...

Ena said...

purplelicious,

wahhh bestnyerrr bihun tom yam ngan puding tu.. lamer dah tak buat.. huhu.. akak un nak tgk gak finak AF8 malam nie.. heheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck Ena!! :)

Ena said...

Lily,

thanks ye lily.. :)