Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 2 May 2010

Happy Weekend!!



Salam..

Hehehe.. happy ker? kui kui kui.. hepi gak la.. tp sy cam bowink la..

Mrmmm.. Dah lunch ke? Makan Per? Masak per? hehehe.. Sy lom masak lagi lorrrrr... sbb tadi bekpes lambat.. kenyang lagikk.. Baru mask nasik je.. lauk pauk pun baru masuk sinki.. maklum la.. baru beli kuar dari peti ais.. 


Macam biasa la.. bile weekend je.. tak ramai kawan2 yg berblogging.. kalau ada pun yg tak kemana2 di hari minggu.. Sy pulak.. adalah surirumah yg setia di rumah la.. =D hehehe.. ayat org yg tak dapat nak p jenjalan.. huhuhu..


Malam tadi en. hubby gigih update blog dier... yer la.. dah lamer tak apdet.. bukan tak nak or sengaja.. tapi kekangan mase yg selalu cemburu pd nya.. aisehhhhh!! ayat tak hengat punyerrr.. lalala..


Sy pulak terbalik, bile en. hubby rajin, sy pulak yg maleh.. huhu.. memg hari maleh betoi la.. tu pun ada gak n3 yg ala2 jekkk.. huk huk huk... 


k la.. nak p masak nie.. masak simpe2 aje ponggg.. Sebelum tu sy tinggalkan n3 nie dengang menu tengahari semalam.

Sambal sotong berkuah.. Peberet en.hubby ku.. ^_^



5 Ulasan:

LYaFRINA said...

owhh...disini (pantai timo) 1st day keje... bukan weekend.. malasnyer.. xpuas lg cuti ni... letih badan..

**selamat memasak * b'weekend!!

Ena said...

hehehe.. thanks ye..

owh.. iye la.. kat sebelah sane dah strat kije & skolah kan!.. selamat berkerja.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sedapnyer sambal sotong tu..Peberet Lily gak tu.. :)

Me said...

lama dah x masak menu nie... sedapnya..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tue bukan setakat peberet asben akak..kita pun sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sedapppppppppppppppppppppnyer kak...