Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 16 May 2010

Happy Teacher's Day


Heheh.. Tetengah dok jenjalan umah kawan2, banyak n3 pasal hari Guru. Baru sy teringat yg malam tadi dah set auto publish. Ingat kan dah kuar sbg n3 pg tadi.. rupenyer dok lam draf aje.. uhuk! 


Ucapan Hari Guru ni khas buat semua Guru2 Di Malaysia. Hehehe.. Macam la ramai yg bace blog nie kan!.. ahaks!..


N3 nie juge di buat terutamanya buat Abang, Kakak Ipar, Adik yang berada di Johor dan mengajar di sana.. Selamat Hari Guru buat kalian semua.. 


Buat adik yg berada di Maktab Perguruan Kuala Lipis juga.. Walaupun belom lagi grad, InsyaAllah.. gelaran tu sudah ada buat mu. 


Begitu juge buat Sepupu & isterinya yg mengajar di Sarawak, Pak Cik dan Mak Cik yg mengajar di Perak dan sepupu sebelah en. hubby yg mengajar di Johor. 


Buat kawan2 yg sekelas ngan sy dulu, ramai juge yg jadi cikgu.. Tahniah buat kalian ye! ^_^
Sy cume mampu jd guru buat anak2 sajo la.. huhu..

&

Buat Teman2 blogger yg bergelar guru juge.. Selamat Hai Guru Ye! Seronok dapat kenal dengan kalian.. :)


Mrmm.. ada ramai juge kalau nak di list kan.. heheheh.. Kesimpulannya Happy Teacher's Day buat kalian semua.. Semoga tabah lalui tanggunggjawab yg di amanahkan.. Bertapa besar nya jasa kalian pd anak bangsa. ^_^

Sesunggunya jasa kalian akan sentiasa dikenang



Abang, SIL & Anaknye.. (tak de pulak pic mereka berdua)

Hehehe.. cari punye cari jumpe gambo nie jekk.. gambo adik tak jumpe pulak.. banyak gambo dok lam thumbdrive tp tertinggal kat opis pulak.. huhuhu..


Note: Teringat pulak zaman belajar dolu2.. noti la sy nie.. hahah.. percaya ker? mane ade notti, sy student yg baik tau.. muahahhaha.. pewahsan!

8 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat hari Guru buat semua guru2 di mana shj..Dulu cita2 nk jadi guru tp akhirnyer jd suri rumah jer... :)

Ena said...

Lily,

tak pe la.. jg guru utk Qis pun ok kan!.. banyak juge cabarannye tu.. :)

AYU IDRIS said...

Mekasihla Ena wish kat akak....hihihi...

Ena said...

Kak Ayu,

Selamat Hari Guru kak.. :)

Nida said...

Ena.. Kak Nida ni termasuk kategori wish Ena ke.. maklumlah cikgu yang sedang bercuti dan tidak bergaji..hehe

mumyShaneQeisha said...

selamat hari guru..

Mama Hanim said...

Tq2.. eh ena wish utk saya skali kan? hehe..

slmt hari guru juga utk ena.. guru utk anak2 kan..hihihi..

Redbloodsnow said...

bile ari guru nih ek. zie x alert pun..hehe. btw, selamat ari guru :)