Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 1 May 2010

Gorgeous Blogger Award: Gorgeous kah?

Arini nak publish arwad nie la .. dah lamer benor dok peram.. Soweeee yekkkk!!  Award nie datang nya dari Lelord, Shida, Ain,.. Thanks ye!! Lalala.. nyanyi jap. heheh..


So, sy nak kasi juge la award nie buat semua kawan2 yg sangat baik ati datang ngomen ke sini walaupun sy selalu tiada di rumah... sob sob sob!!! Amik la ye.. nanti sy majuk lagikkk.. langsung mood tak mari2 nanti.. hehehe..


10 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mood dh kutip ker?? hehehe.. :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah bestnye dpt adiah..hehe..dah follow n link

Ena said...

Lily,

hehe.. auto publish daaa... huhu..
thanks yeh!..

Ena said...

Nur Hawa,

sedap nama.. thanks ye.. nanti sy follow balik.. :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

aduss..malunye di puja..hehe..anywy tq...enjoy blogging

Adlina Husaini said...

nak ambik!!! lawa btui award tu =D
btw, visit la hijabparlour.blogspot.com kot2 nak tengok shawl dan syria =D

Mama Hanim said...

ello ena.. ni nk amik award dtg dri kb nih..hehe..

AYU IDRIS said...

Salam Ena...Kak Ayu dtg dr KB naik kapal terbang nih!Dtg nak ambik award..hehehe...oh lupa nak cakap,ada tag utk Ena....tag edisi terjah handbag..sudi2kanlah ambik ye!

mamalieyna said...

Award yg cumel! huhu..belum tempek.. :p

MAMASYAZA said...

jgn merajuk, nanti akak amik n tepek kat umah akak ok...musyuk..musyukkk..jgn merajuk okkkkk