Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 6 May 2010

Entri Sebelum Belayar



Salam..


Arini rase segar & tidak terlalu mengantuk macam malam tadi.. Still ok lg sampai skrg.. anak2 baru je masuk tido.. En. Hubby lak lom balik lg.. Td dah balik dah.. tp dah kuar balik sbb urusan kije dier.. So, memandangkan sy nye mate cam segar skt malam nie.. sy blogwaking la kan!.. 


Banyak betul n3 kawan2 yg sy terlepas.. Maaf ye!.. Sy sempat ziarah sebahagian n3 kawan2 tadi.. Tapi kalau ada yg tertinggal tu.. jangan amik hati ye!..


Esok last day sy berkursus.. kejap je kan 3 hari tu.. skrg nie mase bergerak terlalu pantas.. tak sedar dah ia bergerak sangat pantas.. dan kite pun semakin kesuntukan mase utk mengejarnye bagi memenuhi waktu tu.. huhu.. Apatah lagi bile dapat menghadiri kursus yg buat kite khusyuk dan tawadoq (betul ke eja camni?) tak bergerak selagi kelas belom berakhir.. Sgt best okeyh!. heheh


Ok la... yeh!.. tak mau membebel pepenjang memalam camnie.. heheh.. Yerla... malam Jumaat!! semua pakat sleep awaikan!.. hoho.. Bangun2x!! wat solat sunat yg sewaktu dengannya.. heheh


Daaa...

7 Ulasan:

ita cutevirus said...

cam tau² je mlm tadi org sleep awal... kihkihkihkihkih...

mamalieyna said...

best la attend program yg tajuknya menarik..rasa cepat masa berlalu ye! tapi sememangnya masa skrg pantas sungguh, dh Jumaat la .. tak terkejo dah ni..huhu..

hajarus said...

betul la skang ni kak kejap jer mase merlalu... rasenyer baru jer isnin tp tup.. tup.. dah jumaat...

hr ni last day akak kursus ekkk.. Selamat berkursus k.ena... :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

ye ke, sal semalam pi kursus yg mata ni tahan je dari nak terlelap... biasa la, tajuk pun dah kurengggg... hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mmg skrg ni masa mcm pantas jer berlalu meninggalkan kita..Rasa x terkejar2 jer..

Kaseh NazLieza said...

hahahah..mlm jumaat org mmg tdo awl ke kak..tp mmg btol la smlm pon lieza tdo awl..ngantuk sgt..uhuu

MAMASYAZA said...

akak tak penah berpeluang nak tdo awal, sikecik slalu tido lambat, niat dihati bila sikecik sleep, nak blogwalking, apakan daya mata dah tak leh celik, terus hilangggggggg