Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 28 May 2010

Eh! Tak Larrrr.. Sy jerrr... huhuhu


Salam..


Kejap jer.. dah tengahari pon.. Arini, ari malas sedunia.. EH! tak.. sy je yg malas.. sbb? Entahhh!! mood memg ke laut.. huhu..


Pepagi tadi.. mrmm.. tak la pg mane pong.. dah pukul 10 kot.. kami bawa si irfan p klinik.. Pagi tadi badannya dah mule panas. Stok ubat dah ada tapi saje je nak g klinik juga.. hehehe.. Tak der la.. bukan apa nak p check pernafasan irfan camner? sbb malam tadi dier mcm susah je nak tido.. merengekkkkk jer.. Tu pasal la p kilinik dah pukul 10 sbb sy nak cover balik tido malam tadi lepas solat subuh.. =D


Nasib baik kat klinik tak ramai org sangat.. Tibe turn si irfan tu.. doc kate.. pernafasan dier ok.. tak perlu amik neb. Fuuuhhhh!! lega.. sbb si irfan tu tak suke amik neb tu.. kompem dier nanges dari awal sampai abis, camtu sikit je la yg masuk.. selebihnye kene tolak balik sbb nanges kan!.. rugi rugi rugi


Lepas tu, kami p sarapan jap.. tapi dah bertukar jadi makan tengahari.. hehehe.. Tak kisah la.. leh la gantung kuali utk tengahari nie.. kih kih kih..


Naper sy kate malas kat atas tu? sbb dah sampai umah, malas nak kemas umah, malas nak buat apa2 dahhh.. nasib baik kain baju dah basuh semalam.Tunggu pembantu umah mesin basuh penuh dulu la, baru nak on.. mrmm.. seyes malas sungguh!!


Malas seterusnye bile sy blog walking tanpa tinggalkan jejak.. satu ke tau umah sy singgah tapi hanya silent readers. Owh.. ruginye kan!.. tak pe la.. dah kate malas.. TAPI kawan2 rajin kan!! =D (ada maksud tersirat disitu.. :)


NOTE: Malas tapi entri nie siap utk update arini.. Ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!


7 Ulasan:

MAMASYAZA said...

bukan ena aja ada hari malas, akak pun ada, malas nak kemas umah, basuh baju...semuanya malas. tp hari ni akak rajin, akak dah vacuum umah, lap perabot, mendobi...bab nak lipat kain, maybe malas. apapun semoga irfan cepat sembuh

Ieda Al-Habsyi said...

ieda pon malas giler ni....tapi hati gedik nak bershopping, hehehhe! :)

~Siti Hajar~ said...

sekali sekala malas tak pe k.ena...bkn sllu pon kan? hehehe...

tp hr ni hr rajin sy sbb sy masak, mbasuh & p pasar diawal pg..hahahaha...bangga kak sbb sllunya sy malas pya org..

mamaaerish@eb said...

slm rindu

semoga irfan cpt sembuh yer... tgh musim balik ke nih?... hu3...

umialya said...

ena.. lain kali kalu 'gantung kuali' tu, ambil le gambar, gantung kat mane, dlm kabinet ke, belakang umah ke, wat le n3, boleeey le akak baca. hehehe.......

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sian Irfan..Semoga cepat sembuh yer!!

mama zharfan said...

salam ziarah...me blogwalking..nice blog :)