Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 25 May 2010

Dah Sarapan ker?


Salam.. 


(^_^)


Selamat Pagi... Dah sarapan? :) sy tengah terpk2 nak sarapan apa pg  nie.. boring juge asyik makan menu yg same.. tapi masih boleh di ngappp sekiranya tetap buntu nak memilih menu.. heheh.. Mcm sy sangat suke sarapan dengan roti saje.. Tapi arini cam nak tukar la.. nak makan Kuey Teow ker, Nasi Lemak? no no no.. sy tak berapa suke nasi lemak melainkan masakan org2 tersayang jekkk.. hehehe.. tapi sesekali telan juge la lebih2 lg kalo org yg belanja.. =P. So, nak makan apa nie erk? mrmmm.. nak makan pun susah...





Jangan terpedaya dengan menu yg ni, nie hanya lah menu utk dua beradik ahad lepas.. See!!.. tak berseri langsung rupe kuey teow ni.. masak apa yg ada lam stok aje lorrr.. lg pun memg dua beradik tu je yg makan.. Tp kali ni tak amik gambo dorang .. maleh dahhhh..



Note: Auto Publish

17 Ulasan:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

kak, kalo nak tmbh seri tabur la daun bwg atas tu.. hehehe.. :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

sal pun tak berapa suka makan nasik lemak pagi2... kecuali yg dimasak sendiri or ahli keluarga... hehe

Siti said...

waaa..kue tiaw adalah feveret siti anak beranak..sebungkus tak cukup..hehehe

Lelord said...

ooohhh suke nasik lemak ayam..nasik lemak sotong..

tapi pagi ni mkn biskut jek uwaaaa

~Siti Hajar~ said...

tak berseri pon takpe kak ena, janji sodapppp...

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

lum sarapan la...lapo ni...

Izan Ishak said...

salam ena...
ari ni izan minum air cicah biskut je. anak2 pulak makan nugget tempura je...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

monin akak..eida tengah bekpest la nie..pekena nasi lemak sotong..yummy..yummy... :P

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sarapan kita roti jer..Tp kenyang.. :)

QuEeN Of 2 Heroes said...

morning kak! sarapan paling sempat sy....roti je... :p

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

morning
kita dah kenyang..burrppppp

mamalieyna said...

lom sarapan..lapo ni..huhu..

Jemari Seni said...

Tak berseri pon tetap nampak menyelerakan..tempek la resepi bley try bila ada masa..hehhehe

hajarus said...

baru jer pas sarapan...

walau xberseri kuey teow tu tetap wat hajar terliur sebab antara peberet hajar tu....

MAMASYAZA said...

wahhh sedapnya koewteow tu...feveret akak gaks

☆ lieya latif ☆ said...

alah ena, tak seri pun takpe, yg penting rase sedap...budak2 ni demand tak mo yg ade sayur2...so tepakse goreng togel jek heehehe

chugie said...

lambat lak nak komen dlm entry ena ni tau.. nape x suke makan nasi lemak na?? sedap tu.. my fav ok!