Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 8 May 2010

Boringnye.. huhuuhu


Tetibe.. sy rase boring pulak malam nie.. Tadi layan AF 8 dengan anak2.. tapi dorg tu bukan reti apa pun.. budak2.. kalau tengok mende yg dorang tak suke.. kompem la kejap ke depan kejap kebelakang. Haishhhh..

Tadi en. Hubby balik umah kejap, Pas solat Mahgrib terus kuar balik. Biasala.. kejenye adalah Amanah!.. so, kene la tunaikan walaupun badan dah letih. Kesian hubby.. huhu

Time nie.. anak2 dah pun tido.. tinggal sy yg terkebil2 tak tau nak buat apa... Blogwalking ada la juge.. tapi mcm rase sangat boring.. Mate tak ngantuk pulak.. sbb tadi sy terlelap kejap walaupun tak sampai 1/2 jam. 

K la.. bukan ada org nak bace pun n3 nie.. Malam minggu kan!.. Best nyer kalau dapat keluar.. Cuci mate.. hehehe.. sempat lg berangan kan! Tido lagi baik ena oiii!!  kui kui kui..


Daaaa..


7 Ulasan:

suamihanyisterizuki said...

ade yg baca la ena...;)

ok jom tito jom...

Nur Hawa Mohd Zin said...

mari kite menyanyi kak..lalalala

mamalieyna said...

kita jugak tgh membca ni..en suami operasi mlm minggu..,mata takmo lelap, jln2 la jap..hehe..ena mesti sudah lena time ni nih..huhu..

baincardin said...

Syukur alhamdulillah....akhirnya aku menjadi ayah.^_^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Pg nih baru Lily dpt baca... :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

orang kuar cuci mata kat kl semalam...heheehhehe g pekena steak kat kampung baru...mabeles...

Mama Hanim said...

hari bru baca lah ena..semlm kuar dating jap.. hehehe..