Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 29 May 2010

Boringggggggggggggggggg!!



Arini rase sangat boring.. tapi?mrmm.. malas nak buat apa2 lagi..kain baju banyak minta utk dilipat.. tapi sy macam tak nampak dh ngan timbunan kain tu.. dah tinggi macam bukit.. hari ni punyer stok cucian la tu..


Nak tengok tv pon, cerita nye tak der yg menarik hati.. Ishhhhh!! betul nie.. rase boring tahap ting tong sudahhhhh!! huhu.. tadi dah p blogwakling... still rase boring juge.. uwaaaaaaa.. :(


En. Hubby? baru jer kuar balik pas makan tadi.. tak sempat nak sembang banyak pun. Lepas solat, makan terus keluar... Huhu.. Nasib baik ada adik kat umah nie.. lehla teman berborak.. heheh.. anak2? mrmm.. sakit paler layan anak sorang2 kat umah.. tapi nak buat mcm mana kan!..


K, la.. kene p lipat juga la kain baju tu.. maner tau pastu ilang sikit rase boring nie..


Daaaa..


7 Ulasan:

sekamar rindu said...

salam...

janganlag boring....pergilah holiday...

norhaizan said...

huhu..kesiannyer kak ena..pe kata layan video youtube..kalo nor mesti bukak pasal tutor mekap kalo boring2...hihi..

Ena said...

sekamar rindu,

huhu..camner nak p holiday kalau en. hubby sangat bz erk? huhu.. sob sob sob..

Ena said...

Norhaizan,

tutor make up kat you tube? hehehe.. nanti akak cube..maner tau leh ilang bowink kan nor.. :)

IdzaLia said...

akak boring ke.. hehe.. cuti2 ni jln2 lah cuci mata .. ^__^

Mama Hanim said...

jgnlah boring2 ena.. relaks ok..

nti ada la special ganjaran utk ena tu kan.. smile ok ena..hehe..

Ena said...

Mama Hanim,

heheh..

Thanks kak.. :)