Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 22 May 2010

(^_^)


Salam..


Heheeh.. tak tahu nak buat tajuk apa.. so senyum aje la..  ^_^


kejap je mase berlalu.. dah tengahari ponggg.. mrmm.. Tadi pg kuar jap p pasar beli stok utk seminggu.. psatu balik terus  bekspes.. en. hubby nak cepat nak ke Batang kali arini sampai esok.. Uhuk! kene tinggal lagi.. Sob sob sob.. 


Mcm biase juge la.. siapkan kije umah yg macam2 nak buat.. Nak mop lantai tapi dua badik nie masih aktif main.. nak mendobi ber trip2 pon tak boleh sbb dr pg cuace mendung je.. baru je lepas hujan turun tadi.. Eh! jap jap!! nampak cam bersinar2 jer dari tingkap belakang nie.. jap yeh!.. nak p check jap! heheh


Alhamdulillah.. cuaca dah kebali cerah & matahari sudah menunjukkan bahangnye.. yeayyyy!! boleh la basuh trip seterusnya.. lalala.. =D


Pssst!! sy lom masak tengahari lagi sbb anak2 baru je pas makan nie.. kire tu mcm utk tengahari juge la.. tapi kene masak gak.. sbb tak la kenyang maner bende tu.. dah masak nasi tu, tunggu ayam defrost dulu.. sementara tu leh la sy nyambil wat n3 nie.. hehehe..


k la.. dah cam panjang jekkk!!


G maner arinie? tanye kawan2 nye xtviti je la... sbb sbb sendiri nye xtvt hanye di rumah.. huhu


^_^


11 Ulasan:

Kaseh NazLieza said...

kt cni pon hujan kak..makanya lieza off cuci kain..eheheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sama gak lah kat sini Ena..pagi td gerimis mengundang..dh tghari panas kembali..Tp hari ni x basuh baju.. :)

Hari ni pon kita tak kemana2..duk umah..melayan Qis jer.. :)

LYaFRINA said...

ena..kat sini hujan lebat+kilat6guruh,,,
nampak gayanya xleh la jln2 ptg ni,, huhuhuuu

~aSHa~ said...

behnye kalo kat sini hujan ari2..leh ar org mengdobi dikedai sy....untuk keringkan je pun sy syukur...meh la

Izan Ishak said...

salam ena...

izan baru je jemur kain. tp ujan masih rintik2. seb baik wangi jgk sbb letak softlan mother's dat=y tadi.

izan pun sama ngan ena dok umah aje melayan kerenah 4 beradik yang xabis2 nak main - gaduh - makan - tido nih.... hubby pun bz kat kedai hari nih...huhu...:(

Ena said...

Nazlieza,

heheh.. leh la off yeh!.. :)

Ena said...

Lily,

kat sinun pun ujan ye lily.. hehe.. tak per la.. sejkuk sikit kan .. :)

Ena said...

Lyarafina,

siap ngan kilat +guruh ker lya, adeiiihh.. takut gak kan camtu..

Ena said...

~asha~..
owyhh ye ker?
best gak tu? katner?
ada gak comforter nak anto dobi nie..
heheh.. :)

Ena said...

Izan,

tu lakan izan.. dok umah je la tiap minggu.. apa nak buat.. tak der pilihan dahhh.. huhu..

layan jer la anak2 kan..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

xtxvt hari sabtu dok umah satu hari..sampai naik tepu otak nie ha.. :)