Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 19 May 2010

"Biarkan Ena Membebel"


Salam.. 

Mrmmm.. sy ade mood nak ber n3 malam nie.. walaupun sy mengalami masalah mata letih.. tapi sy nak juga wat n3 nie.. hehehe.. 

Sy baru jer berpeluang bace komen2 yg ditinggalkan oleh kawan2 utk n3 tadi tu.. Thanks ye kawan.. seronok bace komen2 yg ditinggalkan.. cume n3 nie sy nak angkat 1 komen mcm kat bawah ni:-


V
V
V
V
V
V
V
Blogger .:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...
ena...bila nak jadi blogger tegar cam dedulu ni...hehehe



Izan, ena blogger tegar ke sebelum nie? wahhh!! macam tak caye pulak sbb ena rase belum sampai tahap tegar lagi.. ada ala2 je kottt.. ehehehhe.. Thanks ye izan.. kembang semangkuk jap.. heheh


Rasenye sy pernah buat n3 sebelum nie.. sejak sy dah mule kije d tempat baru dengan tugasan baru nie.. sy memg sgt kekurangan mase utk berblogging.. kalo ade ruang sy lebih suke blogwalking.. tapi nak buat n3 memg sangat terhad.. banyak n3 spontan dah lately..tu pun  membebel je kijenyer.. hoho..


Skrg pun sy nye blog nie agaknye kene wat tag line.. "Biarkan ena membebel!!" heheh.. Ok tak? hahahhahahampehhhh!!


Nak dapat n3 yg bermanfaat mcm dulu2 pun dah jarang.. sbb ye la.. bile kat opis banyak sangat kijer.. bile balik umah sy dah terlalu letih.. nak draf n3 pun cam lemah gemalai jekk..


Alamakkkk!! see!!! kan dah panjang lebor!!



25 Ulasan:

hajarus said...

yer memang k.ena sebelum ni blogger tegar sebab hari2 mesti ade post n3 baru kan.. kan.. kan... jeles hajar tau...

Ena said...

hajar,

alahai terharu nye..

tapi akak rase kan hajar blom tegar lagi la cume setiap hari memg ade wat n3.. skrg pon masih ade n3 setiap hari tapi dah makin berkurang jumlah n3 nye..

apa2 pun thank ye hajar..

jom la wat n3.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sesuai jer Tagline tu.. :)

Skrg ni pon Ena masih blh dikategorikan blogger tegar gak..koz..hari2 ada citer... Klu cam kita ni..mmg lah x leh di gelar blogger tegar koz.."M' tu selalu dtg..nk update pon dh malas.. :)

eynda said...

Keep on blogging k ;-)

Ada tag utk Ena :-)

Nana said...

kak ena mmg tak syak lg akk mmg tegar setegar izan juga hehe kdg2 tak tekejar nk komen ada je entry baru keluar hehehe

Ena said...

Lily,

owh ye ker?

nak pk jap.. heheh..

Ena said...

Kak Eynda,

salam kak, rindu kak akak la..
ye ker.. nanti ena p amik ye.. thanks ye akak.. :)

Ena said...

Nana,

bukan nana ker yg blogger egar.. mrmm ye la.. sbb selalu je update.. kan! kan! kan! :)

chugie said...

hehehe.. ok gak tu na.. " biarkan ena membebel" ahahahh..

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe akan merindui kak ena....

Echa said...

waaa.. ena dah ada tagline sendiri.. kena plak tu rasanya... lagi syok kalau ena membebel.. up entry baru lagi tau... nanti bole datang singgah lagi sini..

qyme.fuz said...

dalam mls2 tue pnjg jugak entry dia...haha

Redbloodsnow said...

haaa akak memang tegar taw. pengomen tegar pun iyer..hehehe. tuh la susahnya kan bile berblogging terhad nih. zie rase ape yg akak rase. rasa cam..urggghhhhh tekanannn..kan kan..hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

ha ah, akak memang layak la digelar blogger tegar...

keep it up ok...

hehe, ada tag line sendiri... kelassss!!!

mrs.ecam said...

kui3 samola kt ena oi....aku mmg xdek ms nk buat n3 kt umh...bz ngan ank2 n somi...ms dh la kjap jek ngan dieorg...ms aku bnyk abes kt jlnraya...kt opis lak klu time free aku pg2...klu aku buat n3 kol 10 ke 11 ke tu time aku xdek koje la tut...cam skang nih...haih buhsan la

Ietams said...

bebel je la..
at least ber updet gak blog ni..
hihihihi

baincardin said...

Baby Development - Month 4 - 6 plak...yay! ^_^

MAMASYAZA said...

tahniah...berjaya bergelar blogger tegar..akak ni belum tentu hari2 ada n3, penyakit M selalu melanda, nak tunggu anak2 tdo....baru nak buat n3..kengkadang tu tak dak maknanya....si mak pun zzzzzzzzzzz

QuEeN Of 2 Heroes said...

walopun da kurang....tp akak lg kerap dari sy...kira tegar lg la tuh..hehe :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

huhuhuhu sian akak kan..kena rush2 masa tuk blogwalking..huhuhu i miss u lah...xpa kak..sehari sekali pun xpa la..N3 dari akak..jangan xda langsung dah la taw..kang sentap nan akak kang..heheheh :P

mamalieyna said...

huhu..kite pun nk tnya soklan yg sama..bila mau jd tegar balik ni..hehe..^_^

Adlina Husaini said...

tu la..lama dah tak jenguk umah ina kan..huhu

Mama Hanim said...

sama gak dgn soklan mamalieyna.. kembalikan status tegar mu itu ena..hehehe..

Ummi Aisyah said...

selamat kembali berblog heheh..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tol tu...dulu kak ena memnag tegar...selalu komen kat blog orang lain then blog kiter jugak...ttapi la ni dah jarang2..hu..hu..tak pe maybe akak sibuk denagn keje2 baru tu...take time k...