Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 2 May 2010

Award Dari Lelord

 
 
Baru lagi dapat award nie.. nak publish terus la arini.. sbb nanti kalo dah masuk lam draf.. kompem mesti lamenyer nak wat n3. Terima kasih buat Lela yg sudi kasi award nie..  Nie buat hati jadi berbunga riang.. lalala.. heheh..



Macam biasala.. skrg musim award bersyarat..hehe..
Dan Syarat2nya adalah :


1. Thank and link the person that give you the award
 
Mmuahhhh!! hehehe.. 

2. Pass this award to 10/20/30/all bloggers you've recently discover
☛Ain, Mama Hanim, Mamasyaza, Lily@ Mummyqistina, Ibu Hakim Haikal, Adlina Husaini, Mamalieyna, Mamamiera, Pot Pet Mek Ros, Aidiena, Mamaearish, Mrs.Fiza, Siti@ TeratakIbu, Siti Hajar, Siti@NanaZairi, PurpleliciousLove, Lyafarina, Chugie, Iz-AnN, Echa, Asha, Lieya Latif, Izan Ishak, ItaCutevirus, Salwa, UmiAlya, Suraya, dan Buat SEMUA yang belum dapat award nie.


4. State 7 things about yourself
  • sensitif, suke pendam bile rase nak marah tp sekali bile dah marah.. Meletup!! (Bahaye woo), Tak suke org yg putar alam sbb sy seorang yg berterus terang, Mengadap tenet hobi skrg (^_^), Tak suke dengan org yg suke cari pasal tak tentu pasal dan Org yg suke jaga tepi kain org.. sgt mencikkkkkk!!  semua mende yg x elok tu kompem la tak suke kan!..


Selesai sudaaaa... lalala


7 Ulasan:

aiDieNa said...

Alamak.. ada jugak namaku di sini.. huhuhu...

Nida said...

akak pulak tak suka pendam klu marah... tu yg anak2 takut kat ibu dia ni.. hari2 jadi singa..hehe

IdzaLia said...

;)bahaya klu suka pendam tu nanti boomm susah ..hiihii

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

besnye dpt award..thanx mek na..:-) nnti kita gantung..lalalalala

mek na..semua org tak suka benda tak elok..eehe..tapi bab2 pendam tu tak sama la..sy mmg laser gak la sekali sekala..if simpan2 mau leh jd bom nuklear..aggagagaga

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hapie working day akak...wah datang2 sini terus dapat award la...muahhhh akak skit...

Lelord said...

lenkali kite bg lagik anugerah ek hehehehe

MAMASYAZA said...

wahhhh nama akak pun ada gaks...tq..tq..nanti akak buat