Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 26 May 2010

Aku Yang Kekusutan


Waktu nie.. biasenye aku sudah pun belayar di lautan mimpi.. Tapi malam nie.. mata masih terkebil2 walaupun suasana rumah telah pun gelap.. Hanya bertemankan 1 cahaya dari skrin pc nie.. Wahhh.. beraninya aku? Bukankah aku takut pd kegelapan? 


Kenapa aku masih berteleku di sini? apa sebenarnya yg sedang dicari?  Persoalan demi persoalan menerjah difikiran. Sedang anak2 telah lena dibuai mimpi. Aku masih juga tidak berganjak dari tempat duduk di depan skrin ini.. Terjawabkah segala persoalan? mrmmmm..


kekusutan sedang membelenggu diri di kala nie..


12 Ulasan:

MAMASYAZA said...

what happened..apa yg kusut tu...kena dileraikan dgn segera seblom bertambah kusut...tak gitu

Izan Ishak said...

yelah ena...apa yang buat ena kusut tu? izan pun sensorang kat depan pc nih. tadi gelap. baru sat tadi buka lampu tidonya...

rynas said...

salam ziarah,,naper kusut tuh?

Nida said...

Ena.. jangan terlalu lama biarkan kekusutan melanda.. takut semakin parah.

kakpah said...

ena...
jangan pandang belakang!!!!

Ummi Aisyah said...

apa yang kusut sangat tu??cari idea nak tulis blog ker?:P

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Apa yg menyusutkan pikiran Ena?? Cepat2 leraikan.. :)

☆ lieya latif ☆ said...

ape laa ena dok pikir2 sangat tuh....cube citer sikit heheheeh

aiDieNa said...

Novel bertajuk aperkah sedang kubaca ini?? Huhuhu.. ;) Jangan pk banyak sangat.. trouble is a friend kan.. dlm idup saper yg tak pernah berdepan masalah...?

~aSHa~ said...

??? maybe dgn 'bermaksiat' dgn Nya dpt meredakan segala kekusutan di malam hari...try la

~Siti Hajar~ said...

kekusutan apa tu kak ena? Meh kita kongsi..

~~*Lady Salwa*~~ said...

jangan kusut2 akak... nanti jadi masai lak. terus kusut masai... hehe

rilek2, pikir slow2 okeyh...