Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 24 April 2010

Ummi!! Bubur Tak der Ker?

Hehehe.. 
Dah siap masak ke kawan2? Kalo masak agak2 ada terlebih tu.. anto ler semangkuk.. Oh ya!.. Td Mamalieyna kate nak masak Laksa kan!.. Dah siap ye!! Tak moo ker jemput kitorg nie.. Muahahaha.. Macam leh pergi jer gayenyerrr.. Mrmm.. sejak bile la dak ena nie jadi muke tak malu cenggini erk? huhu.. Ni gara2 nak ber n3 la nie.. blog gak yg salah.. kui kui kui..

Utk tengahari nie.. ena masak simple bangat.. Memandangkan tadi pg dah bekpes ngan nasi goreng.. Tengahari nie tak der la nak masak beria2 sangat. En. Hubby kan tak der kat umah.. Kalo masak beria2 pun saper pulak yg beria2 nak makan tu? huhu.. Sudahnye perut sy gak la yg muncit sensorang nanti.. Tak moo la.. 

So, sy masak la yg kakak request saje.. Td, mase ngah bekpes si kakak leh tanye camni pulak "ummi, bubur tak der ker? " so, sy pun jawab: Hah? Bubur? kakak nak makan bubur ker? ok pasni ummi masak yeh!..Lalala.. senang la keje ummi kan!.. hehe.. Baru jer siap tu.. ngah berasap lg.. Tp dua beradik tu tak mau makan lg.. Kenyang lg katenyer.. Pulakkkkkkkkkk!!!
Tunggu kul 1 or 2 la kot baru dorg tu nak makan!.. dorg tengah syok layan katonnn!!

Kawan2 masak per lak? heheh.. Arini n3 citer pasal ngemas, masak, makan & makan jer la kan!.. hehe

3 Ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hari nie kita masak jugak kak..mood rajin tiba2 kan...masak simple2 sajork..lapar dah nie tapi en shukri lak lum balik lagi..huhuhuhu terpaksa la tahan perut jap...adoiiii

Ena said...

ieda,

masak jangan tak masak!!..hehe
owyh.. dah masak kene tunggu lg yeh!.. huhu.. sabar jer la kan!..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Pg td sarapan nasi goreng...mkn hingga ke tghari..so tghari x yah msk..tunggu ptg jer nk masak..Tp Blum tau nk masak apa lg..