Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 17 April 2010

Sungguh Tak Di Sangka Tapi Itu JanjiNYA

Salam..

Sy masih terpinga2 antara percaya dengan tidak, walaupun itu adalah hakikat. Janji yang telah terpatri sejak azali bahawa rezeki,  ajal & maut DIA telah tentukannya. Masih baru lagi dengan pemergian arwah Din Beramboi.. Kini Achik, vokalis utama kumpulan Spin pula. Sudah takdirnya begitu.. Kematiaan itu adalah sesuatu yang Pasti. Ermm!! terasa tahun 2010 ini.. terlalu banyak berita kematian. Baik dari kalangan keluarga sendiri sehinggalah org2 yang dikenali..Yang tidak kenal apatah lagi. Kite juga akan pergi kerana itu janjiNYA.. Bagaimana, di mana & BILA, hanya DIA yang mengetahui. Namun, diri sendiri masih juga belum bersedia.
Wallahuaklam.


 Saat Manis Keluarga mereka.

* Al-Fatihah buat arwah & semua yg telah kembali pada NYA

17 Ulasan:

Bai said...

saya pun masih terkejut ;(

Naura's Villa said...

Naura pun shock sgt kak..macam tak caya jer

Ena said...

Bai,

tu la kan!

Ena said...

Naura,

sangat terkejut, belum hilang lg kejutan arwah Din beramboi pergi kan!..

mumyShaneQeisha said...

mcm tak percaya...sedih sangat2.minat sangat lagu2 achik berduet ngan nana.

MAMASYAZA said...

tergezut..mlm td tak sempat nak tgk berita..kelam kabut, siratu demam..alfatihah

~aSHa~ said...

alfatihah..masih terkejut dgn pemergian din beramboi...skrg yg lain pula

kita?
uhuhuhuuhuh

ajal telah ditentu kanNya..bersediakah kita?

Mama Hanim said...

mmg terkejut.. promo jgn tidur lagi utk 21 april pn tgh main lg kt t.v..
Al-fatihah..

norhaizan said...

saya pun terkejut dgn berita ni..apapun taniah utk family arwah dan Al-fatihah...

me suya said...

suya baru balik stdy. pahtu tergerak nk baca n3 akak..siyes terkejut sgt..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mmg sgt2 terkejut..
Baru jer ptg sblm kejadian tu..
Nampak Arwah Siaran Langsung di TV2..
Al-Fatihah buat Arwah...

eT said...

Al-fatihah

*Dak kecikkk* said...

Al-fatihah..
saya pow mcm tak percaya je dia dah takde..moga familynya tabah hadapi semua ni..
Mati tidak kenal tua or muda..
Insaf...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tue la kan..AJAL DAN MAUT x ada sapa2 dapat tentukan...terkejut dengar berita kematian achik spin nie...kematian x kira umur kan...semoga isteri dia tabah menghadapi setiap ujian yang ALLAH turunkan ...dan semoga roh achik di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman...

p/s: xdapat nak di gambarkan macam la isteri dia nak hadapi ujian ALLAH nie..dengan anak yang masih kecik..ya ALLAH berat ujian tue kan..semoga kita terhindar dari ujian seberat e2...AMIN... (sedih..la kak...)

~aSFaLiZa~ said...

takziah

ninaazmie said...

ajal, maut, jodoh adalah ditangan tuhan...Al-fatihah.

nisa said...

al-fatihah..