Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 16 April 2010

Sob Sob Sob...


Salam...

Arini.. sgt bz.. Sob sob sob..
x sempat nak blog walking.. huhu.. nie pun toleh kanan, toleh kiri.. puuuuhhh kanan.. puhhhhhh kiri.. baru wat n3 nie.. heheheh..Tu jer nak cakap..  

Nanti kite jumpe lagi ye!..


Note: Tajuk kene kasi suspen sikit.. tu yg jd lagu tu.. hehehhe... Jgn mare!!

12 Ulasan:

Adlina Husaini said...

ena nih..wat suspen je tau..patut la lama tak mai umah ina..bz rupanya

Adlina Husaini said...

ena nih..wat suspen je tau..patut la lama tak mai umah ina..bz rupanya

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

oooo nak kena ye ini olang..kasi gempak2 tajuk...heheheheh :P..

Ain said...

ingatkan apa la tadi...

nak kena rotan ena nie... hehehe...

chugie said...

ingtkan apolah tadi tau.. emm line tarak clear ka ena??

ita cutevirus said...

ena,
eerrrkkk... sian nyer... sok blogwalking puas² eks...

~~*Ummi AFD*~~ said...

sal pun sibuk gak... tapi buat2 sibuk je sebenarnya... hehe.

Siti said...

hehhe..busy erk..sian dia....hehe

~Siti Hajar~ said...

patut la senyap sunyi aje rmh akakku hr ni, bz rupanya...

slmt membz!

MAMASYAZA said...

samalah cam akak, kalo hari minggu, for sure tak sempat, nak masak lg, bukak kedaidobi lg, hantar nak g tuisyen lg. sebelah ptg bila depa sleep...baru sempat nak blogwalking..blom buat n3 lg..kekeringan idea

miemiey said...

tak apa lah nnti beres semua sambung berblog yup....

hajarus said...

xpe settle kan kijer akak dulu ekkk.. tp t jgn luper sambung blogging tau... ;d