Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 30 April 2010

SIARAN KU YG TERAKHIR!!

Salam..


Fuhhhhh.. 
penat ngemas & pindah nie.. walaupun dekat jerkk!! Bangunan sebelah.. tapi bile kate pindah randah tu kompem la ponat kan!.. huhu.. 

Ni baru jer pas anta barang2 kat tempat baru.. tu pun nasib baik ramai yg nak bantu.. heheh.. Tp Pc masih ada di tempat di sini sbb sy akan mula kat situ isnin depan. So, petang nie baru leh anta pc ke sane. Masih ada kije yg berbaki utk di buat kat sini.. 

So dah settle yg tu.. kene la jengah dulu ke sini. Adoiyaiiii!!.. memomori daun pisang betul la kat sini.. keh keh keh!! macam la jauh benor pindah tu kan! & bukan kali pertama ponggggg.. hihihi.. macam sayang nak tinggalkan workstation kat sini.. huhu.. 

So, ni siaran yg terakhir la dari workstation di sini.. sblm sy berangkat, mai nak jamu mata ngan hidangan yg lazat lg menyelerakan!hahaha.. lazat la sangat!!!! Sila jangan percaya ye kawan2! sbb menu tu akan jd lazat bg org yg suke makan mende tu.. kalo tak suke tu... paham ajer lerrr.. berkerut2 je muke bile makan! heheh


Apa mende tu?

V
V
V
V
V

Taraaaaaa!!! Best woooo!! hehe


Note: Selamat Hari Pekerja Buat Semua & Selamat Bercuti.. Berhati2 Di mana Saje Kite Berada ^_^

19 Ulasan:

mamaaerish@eb said...

ye betoi3... eb x suker... ngeeeeeeeee... masam oooo... ;p

next wik workstation baru la eh?.... (",)

kella said...

hmm tapi kalau kena mangga lemak tu tak masam kan.. sangat sedap berlema-lemak.. hehehe..

mmg sibukkan nak pindah rumah..
kami pun tinggal sebulan lagi nak siapkan mana yg patut.. nak pindah rumah baru juga.. :))

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN said...

ermm...sukanya dapat cicah mencicah ni..dh terasa kecur liur dh ni!

dyea irdina said...

tgk tajuk bersiaran buat kali terakhir tergezut jugak..tp tgk mangga tu trus tergaman...cam dah lama tak mkn..shedapnya

chugie said...

pergh dasat! memang sedap mangga tu.. nak skit bleh?? balik kang nk p carik lah!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hehehe..sabar la mek na ni
ingatkan ucapan selamat tinggal ke ape bila tgk tajuk...tipah tertipu nyah! wekekke

selamt keje tempat baru..tukor tempat je pon..huhu

bes eh asam tu
tapi skang ni dok rase nok makang...

selamat ari pekerja..:-)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Suke2...mmg sedap tu..

iz-AnN عبداللطيف said...

nak sikit...

selamat hari pekerja ena...cuti2 mesia...

Lelord said...

x sanggup nak lihat..kecur

Lynn Nasir said...

jemput ;e makan, jgn malu2..tambah2! ^^

selamat bekerja di tempat baru :)

Bai said...

terliur!!! dap nya..perlu cari ni perlu!!!

mrs.ecam said...

huwaaaaaaa
sje jek kn??? huuuuu

Siti said...

uik..kecur air liur siti tgk mangga tu..dah lama tak mkn...

sian Ena penat mengemas yer...hehehe

Redbloodsnow said...

perhhhhhhh!!! syorga woooooo manga tueeeee. yummm yumm. lame weh x nelan benda alah tuh. adeh...terlior sudah zie kak ena uiii

mamalieyna said...

ooo sudah pindah ke?..mmg penat tuuu..! tgk mlm2 pun leh terliur nih! huhu..

Selamat Hari Pekerja! apa program esok?..^_^

aniesa said...

terliurnye sy tgk buah pelam itu..!!
smpi kecur air liur ni.hehehe..

Ieza said...

mak ai..terliur dok tengok ni..

MAMASYAZA said...

fuhhh terliur ni, akak suka sangat. kami sekeluarga memang suka buah pelam...sedap..lagi masam lagi best..

鳳梨酥Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社