Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 15 April 2010

Sedihnya!!

Salam..

Sy baru saje menziarah ke blog Ain..  Sgt sedih dan buat air mate keibuan sy mengalir dengan penuh keinsafan. Mrmm.. Tibe2 baru sy sedari dan rase bersyukur.. Rupenyer ujian yg kami tanggung (pasal anis terutamanya) tidak la berat maner kalau nak di bandingkan dengan yg sedang di deritai oleh baby Hana.. Semoga ibunya tabah lalui ujian nie.. 

Buat teman2 semua, sama2lah kite mendoakan kesejahteraan baby Hana agar dia dapat menikmati kehidupan ini sebaik2 kanak2 lain yg membesar & menjadi kebanggaan kedua ibu bapa.. Seperti kite.. melihat perkembangan anak2 membesar di depan mate dengan baik.

Untuk tahu kisah ini bace lah di SINI


6 Ulasan:

chugie said...

baru je g baca ni.. am speechless.

umialya said...

setiap drp kiter passti terima ujianNya.. ia mnguji ketabahan/kesabaran kita

Uda said...

dah baca entry tu.. memang sangat sedih dan menyentuh hati... hope ibu muda itu tabah menghadapi duga dari Nya..

ita cutevirus said...

aduhai....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kita baru lepas dapat email pasal baby hana nie..memang berat rasanya ujian dia kan..huhuhuhuhuh mintak di jauhkan la...ujian seberat e2...subhanallah..

鳳梨酥Blue said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚