Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 27 April 2010


Salam..


Petang mcm2 nie paler dah ok sikit.. Thanks ye buat kawan2..Sayang korang semua.. ^_^.. Tadi sy tak mik apa2 ubat pun sbb sy memg tak suke makan panadol.. huhu.. kecuali dah terbaring tak leh bangun baru terhengeh nak amik ubat.. tarakkkk bagus kan!.. Jangan tiru macam sy ye!..


Mrmm.. kate kawan2 kat sini.. mungkin sy stress sbb beban keje yg datang mencurah2..(sesuai ker ayat nie erk? heheh) sbb paler sy sakitnyer lebih kepada bahagian belakang ke leher.. Sy tak de darah tinggi pun.. tp sy pun rase mungkin juge sbb tekanan kerja.. hoho.. kerja yg datang nie tak menang tangan nak buat..Macam tanggung keje org pulak.. tapi tak dibayar sbb utk sementara re-org KPKK nie.. Esok pagi2 kene wat mende lain pulak.. Keje sendiri tunggang langgang tak der sape boleh tolong.. sob sob sob.. 


Ok la.. tak mau membebel panjang la.. sbb sy nie kalo dah start membebel kan tak sedar dah berjela.. Paler pun dah miong2 balik biler start pk pasal keje2 ad-hoc nie..huhu.

13 Ulasan:

SiTi said...

MybE lAa KaK..pEnInG PaLa sbb tERlAlU stResS..

mamalieyna said...

cian...balik kang rest betoi2x..!

mamaaerish : said...

balik kang rehat tau... tc.... (",)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Betul tu akak. Kalau kepala kita kat bahagian belakang sampai ke leher rasa sakit & tegang, maknyanya otot kepala kita kat bahagian tu tengah stress. Apa ntah nama saintifik gejala tu.

Sal selalu la kena, pastu telan ubat relaks otot baru ok...

Jgn tensyen2 ye, take care... Makan ubat tau kalau dah tak tahan..

mamamiera said...

sakit ko same lah ngan zai gak weh..
zai igt nk minum susu anlene lah..
sbb kite ni kire dah berumurlah jugak weh.. kena trime hakikat tuh.. so tulang menulang kite ni pon dah smpai masenye sakit2.. ank dua org, kje makin tambah2..
so jom kite minum susu anlene.. ;)

~Siti Hajar~ said...

munkin btl kot kak ena stress psl keje menimbum TAPI nak wat camna...selagi blm tutup mata..keja..keja..keja..adoi sama la cam sy ni, bila la nak hbs keja ni..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lorrr sian akak..kesibukan melanda nyek..xpa2..take ur time k..jangan buru2 dong..*wah tiba2 mode indon..mentang2 nak buat N3 pasal bandong lagi..ahhaahahha*

Nida said...

salam Ena..

Kak Nida pernah terbaca kalau kita pening, cuba minum air isotonik, sebab antara faktor sakit kepala ialah ketidakseimbangan ion dalam badan.. (ni macam topik Biologi pulak..hehe)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

X sempat baca N3 sblm nih...
Alhamdulillah..dh ok yer..
Tp byk kan rehat lah..
mlm kena tido awal.. :)

Fara said...

sibuk pun sempat jer mengupdate blog ;)

rehat ler...jgn stress sgt

chugie said...

bebel tu kan terapi mulut.. hehehe:P

MAMASYAZA said...

kalo rasa banyak sgt keja tu, sekali sekala, g spa, urut badan ckit, betulkan segala urat saraf yg bersimpul sambil tenangkan minda, lupakan seketika semua keja yg berlonggok tu...hehehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

jgn stress2 ye mek na..nanti berlarutan lak sakitnye

jgn lupe makang ubat
culah ngak ni nok makang ubat..babab karang!