Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 1 April 2010

Psstttt!!!.. sy curi mase bukak nie kejap jer

Salam..

Sangat lambat bersiaran arini.. huhuuuuuhuu..
Arini sangat banyak keje dr memula sampai pg tadi..
Sampai la skrg.. Asyik kuar masuk bilik bos jerk!
Mengalahkan PA pulak.. huhuhu..
Nie sy just nak maklumkan ajer.. hohoho..

Memg x sempat nak jengak blog2 kawan2 pun.. Soweeeee

K.. jumpe lagi nanti ye..

9 Ulasan:

Ieda Al-Habsyi said...

hehhehe!! ena, ari ni bos aku takdeee , hehehe!! takpe aku leak umah ko,aku buat air sendiri ni, hahaha!! :) jumpe mlm nnt :)cewah, eekekeke :)

Siti said...

alahai..sian dia..dah terima ker belum parcel siti..kalau dah terima bg tau yer..takut city-link wat hal jerk.

mamalieyna said...

hehe..orait jumpa di lain kali..tuan umah takde la..heheh!

~Siti Hajar~ said...

tuan rumah xde, kami buat cam rumah sendiri eh..hehehe

ita cutevirus said...

takde hal la ena.. kalo kalo da relax² kang, jengah la blog kitorang plak ek..

~~*Ummi AFD*~~ said...

Akak, sama la kita nampaknya.. ni pun jenguk2 jap sambil makan...

Ain said...

kesiannya....

buat kerja dulu ena, lepas tu boleh sambung blogging....

umialya said...

erm... awal bulan mesti busy kaaan!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah masih sempat memboloskan diri hehehhehehhe