Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 10 April 2010

Pot Pet Mek Rose 2nd Anniversary Giveaway

Salam.. 

Arii nak join giveaway Pot Pet Pot Pet Mek Rose la.... Hehehe.. sesaje la nak isi keseronokan anjuran Rose nie..

Giveaway nie bersempena 2nd Anniversary blog Rose tu.. Tp nak join kene jawap dulu teka teka teka tekuk tu.. baru lulus selain kene penuhi syarat2 yg dah ditetapkan.. Syarat2 tu sumer dah lamer dah done kan Rose.. heheheh..

V
V
V
V
V







CUBA TEKA, APAKAH BENDA KAT DALAM ANG PAU TU.....

Nie Jawakpang nyerrr: Keychain firefly, kalendar dan kuih bulan. 

Redoh jer la ros, sy memg dok tahu, main tembok jerr.. ekekekekke..

Haaa kawan2.. kalo nak join leh la klik SINI

8 Ulasan:

mamalieyna said...

oooh sudah join ye, eina ni dok terfikir jwpn apa la gamaknya nak letak..herm..kang lmbt2 terlepas sudaa..huhu..

pepun good luck okies!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

gud luck to u sis...

LIP (^_^) said...

chaiyok chaiyok...all the best ena..

chugie said...

saya pun dah joing jugok!

Ena said...

Mamalieyna,

cepat2, nani luper lak..hehehe

Ena said...

Purplelicious,

hehhe.. Thanks :)

Ena said...

LIP,

Thanks yeh!.. :)

Ena said...

Chugie,

hehhe..

chaiyok2x.. juge la yeh!.. :)