Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 21 April 2010

Lewattttttttt lagikkkkkkkkkkkkkkk!!


Hehehe..

Petang nie.. tetibe nak share 1 citer la.. nie kisah benar tau.. 


Citer nyer mcm nie.. malam tadi sy tido agak awal la dr biasa.. sbb rase mengantukkkk sangat.. kebetulan anak2 pun same.. en. hubby? lagi la.. awal2 lg dier dah tido.. huhu..


Sekali tu en. hubby kejutkan, katenyer dah puul 7.10 dah!! so, sy menggelupur la bangun kan!.. lewat tu.. so, pergi amik tuala terus masuk bilik air..  tengah2 mandi tu.. tetibe terdengar bunyi alarm handphone!!.. aik? naper bunyi alarm kat dapur nie? bukan hp kat tempat tido ker tadik? 


Pastu cecepat la kononnya mandi.. sbb alarm tu tak kan stop selagi kiter tak tutup.. dan dah lewat kan! x leh la nak manjakan diri kat bilik air.. hoho.. Biler dah siap cecepat la bukak pintu bilik air kan!.. sekali gelap gelita 1 umah.. aikk? blackout ker? dlm pd tu alarm hphone bunyi lagi.. so, meraba2 la cari arah bunyi tu..


Sekali tu.. Dushhhhhhh!!! terlanggar sesuatu.... mate pun sepet2 jer bukak.. 


Rupa2nya... sy mimpi daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... hahahhaha.. belum mandi lagi rupenyer.. hoho


Pssttt!! Yg alarm tu bunyi memg betul la.. tgk jam balik.. baru pukul 5.15am.. hahahhaha.. nasib baik mimpi.. kalo tak... huhu..


Note: Jangan marah ea!!!.. hehehe.. Hiburkan hati pulak lepas n3 yg kusut masai je tadi kan!.. ^_^ 

18 Ulasan:

chugie said...

lor.. mimpi rupenye.. heheheh:D

SiTi said...

HuhUuhU...MImPi SaPa kAk..??

ita cutevirus said...

huhuhuuh...
sabor jela... ni, musti tak basuh kaki sebelom tido... ekekekekkeke...

nieda said...

huhu mimpi rupanya

~~*Lady Salwa*~~ said...

hahahaha...

kelakar la akak ni... sib bek bos ada, kalau tak mau gelak kuat2 nih... hehe

Echa said...

hehehehe.. ena.. sebaik mimpi.. kalau bebetul tu.. rasanya benjol dah dahi tu.. hehehehe

mamaaerish : said...

ha ha ha... :))

Me said...

cesss... berdobar eden baca.... ingat apa2 hal plak berlaku dlm gelap gulita itew.. nway mmg kelako..

Nor Aishah said...

beria baca.. sekali mimpi rupanya...

☆ lieya latif ☆ said...

laaaaaaaaaaa ko mimpi ke ena...sabo jek laaa....bikin suspen daaa

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Hahaha..
Mimpi rupanyer..
Nasiblah..klu x.... :)

IdzaLia said...

hehe...
lawak le akak ni siap mimpi lak tu..
mesti penat sgt tu...

Nana said...

heheh sabo je la seb baik mimpi

zaza said...

:))

aiDieNa said...

yer yer jer kita nie bacer.. cheh!! Hahaha

Mama Hanim said...

aduyai sabaq je lah..

kakpah said...

kalau mimpi indah sayang nak bangun tidur..

Redbloodsnow said...

haiippp!!! mmpi rupernyer. ingatkan bbtol td...dushh dusshh

:D hehe