Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 20 April 2010

Kembalikan!


Salam...

Arini sangat tak dakkkkkk Mood nak buat n3...Dah tengahari ponggg.. huhu
Tolonggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!
Nie pun baru nak jengah2.. hoho
Kembalikan mood ituwwwwwwwwwwwww!!

13 Ulasan:

kakpah said...

haha.. nah!!! amek.

☆ lieya latif ☆ said...

ko ni ena....mcm2 hal....heheeheh ni apasal tak da mood nie...cepat2 kembalikan kecerian mu ittew heheeheh

~~*Lady Salwa*~~ said...

salam akak...

owh, tak dak mood. sal pun mood nak berblog kureng sket la akhir2 ni...

tapi paksa jugak diri utk update... hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

lorrr napa xda mood tiba2 nie....ish2..mood sila balik ke kak ena skrang....hehehehehe

Ain said...

nape mood tetiba hilang nie....

nenek kebaya wat lari ke?

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

kiter datang sambil naikkan trafic & nak naik kan mood...jom baca citer2 kat blog kiter...kih...kih...promote blog sendiri...

Atan Athen said...

p la mkn McD time lunch ni....msti ad mood nye....hehehe

~aSHa~ said...

elo laling..wut heppen..dtg mulan ke? ehehehehe

mamalieyna said...

sesekali takde mood ok la, jgn melarat sampai berhari2 tau! mana ilang mood ni..haih! ^_^

ita cutevirus said...

alahai.. ciannyer takde mood.. patut la tak nampak bayang kat umah ita pagi ni... takpe.. takpe.. malam kang kotnyer ada la tu mood balik..

Siti said...

puh..puh......kembalikna lah mood dak Ena ni..he3

MAMASYAZA said...

sama la cam akak, pepagi buta masuk ofis, dpt emel yg menyakitkan ati, trus mood hilang, tp dlm takdak mood pun sempat buat n3...hehehe

Diarihatiku1976 said...

takpe.. pelan-pelan kayuh...