Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 12 April 2010

KAKAK CUTI LAGIKKK



Hehehe.. 

Nie sambungan N3 td la.. hoho.. 
Ye memg sy lambat lagikk arini.. Sbb? 
Yerla.. memg tak terjaga 
Tp kul 4 terbangun Sbb dgr kakak 
Cam merengek2 tak selesa kasi Inhaler 
Pd si kakak yg batuk2 & masih belum baik
Tp dah kurang la dr aritu
Si adik pulak every 2 hours bangun mintak susu
Kebetulan malam tadik memg 
Sy yg kelewatan bobommm..heheh.. 
Dushh Dushhh Dushhh..
Tak sedar diri biler alarm dah menjerit2
Itu yg buat sy kelewatan

Dalam keadaan semua nak kene disiapkan tu
Sempat la siapkan semuanya kan!
Biase dengan bantuan superman ku en. hubby
Thanks u hubby.. Mmuahhh!!.. heheh

Sekali bile dah sampai umah pengasuh kan.. 
Dier senyum jekkk tengok kakak
Sbb? arini tak sekolah la kakak?
hah? Yer ker? baru la sy teringat
A'a la.. kak.. sy luper la..
Camner sy leh lupa nie? hahaha
Tu la asyik ngadap blog jer kot.. huhuhu..

Pasal apa kakak tak sekolah?
Sbb semalam adlh hari lawatan 
Sambil belajar sekolah PASTI
ke Taman Burung &.. Luper pulak.. heheh
Kakak x leh ikt sbb tak sihat lorrr

NOTE: Itu la cerita si IBU yg kalut Tp wat2 tak kalut.. ekekekke..
Makenyerrr.. harus la.. senyum sbg pengubat rase bersalah tu.. hihihi

Daaa..

14 Ulasan:

QuEeN Of 2 Heroes said...

mmg musim kot skang ni...ramai yg tak sihat...darwish baru baik batuk 2,3hari..da selsema pulak...adehla..huhu

Ena said...

Nad,

tu la pasainyer.. hu3x..

Echa said...

heheheh.. ena.. bila dah memacam dalam kepala.. macam macam bole lupa.. hehehe.. tapi sekarang memang musim tak sehat.. jangan kata budak.. mak budak pun selsema batuk seme ni...

Nor Aishah said...

salam..

huhuh... biasalah tu..
anak saya pun demam jugak.. memang musimlah sekarang ni..

ita cutevirus said...

ena,
huhuhuhhu... tu baru anak 2 org tu... kalo ade 5 org camne le gamaknyer ek???

Ena said...

Echa,

betul betul betul. heheh..

Ena said...

Nor Aishah,

salam kembali.. :)

Ena said...

Ita,

itu ler pasainyerrr...

mamalieyna said...

hahaha..mcm2 bila dh kelam kabut ni kan..hikhik..yg penting 'senyum' ok..hehe..

hope cepat la ok si kakak tu, sian umminye..!

☆ lieya latif ☆ said...

mmg kelam kabut pagi2 ena kalo tak kene timingnye...seb baik ade hubby yg byk membantu kan.....he he he he

Adlina Husaini said...

tu dia, awat cheq tidoq lewat semalam? hihi
ina pun tidoq lewat, teman huby wat lesson plan..pagi tadi memang terlajak, punch tadi 8:03am hihi..

ina yang baru sorang ni pun kelam kabut, apatah lagi ena yg dah ada 2 anak..very da superwoman =D

Siti said...

Hahaha..ibu leh lupa yer...
Iya lah..byk benda sgt kdg2 kita nak nak kena buat/fikir...tu yang jadi kelam kabut...hehehe

~~*Ummi AFD*~~ said...

uish, kelam kabut ye akak pagi ni. sla pun pernah mengalami jugak... tak sedar alarm berbunyi...

tu la, kaum ibu ni banyak dia nak kena ingat... itu, ini... tu yang kadang2 terlupa sekejap kan...hehe

MAMASYAZA said...

bukan ena ja kelam kabut, akak pun sama, sikecik akak tu, pukul 5am, mesti merengek nak susu, panas sikit pun dah merengek, pasal tu le kengkadang akak terlewat bangun pagi, bila lewat, almaklumlah mesti kelam kabut...berpeluk ketiak dibuatnye..hehehe