Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 15 April 2010

Jom Balik Sekarang!!


Salam..

Mrmm.. dah petang dah nie.. Nak balik la..
Hah? Ye ker? Dah kul 5 ker?
Naper bunyi punch card alarm tu nyanyi2 ekk?

Owyh.. yerla.. baru kul 2.00 rupernyer..
Aseyhhhhh!! Kan memg berbunyi & menyanyi setiap  1 jam!
Luper la pulok!! Hik hik hik..

Tp sy nak balik jugakkk la.. hohoh

Kenapa? nanti sy cerita di next n3 ye!
Nak cepat nie.. En. hubby dah tunggu kat bawah.. 
Nanti sy g ziarah umah kawan2 malam nanti ye!

Daaaaa.... ^_^

13 Ulasan:

~~*Ummi AFD*~~ said...

nak balik jugak....

aiDieNa said...

Aiii.. awat balik awaiii nie.. Hurrmmm ???

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nak ikut...nak ikut...
napa balik awal kak..kakak xsihat ke?

zue @ annaleeya said...

nape balik awal???? anak tak sihat ker? atau ari khamis eh??? oppssss..... sory ena, gurau senda sajork... hehehe...

mamalieyna said...

mana aci balik awaii...! ^_^

@juera said...

i pon nk blik..jom jom jom kita balik balik..hehe

shila ariff said...

balik kul 4.40 lor pn.ena oiii...huhuu...aku duk ngira saat minit jam lor ni sambil berblogwalking...esok aku dah stat wkend...kui kui kui..:p

shila ariff said...

balik kul 4.40 lor pn.ena oiii...huhuu...aku duk ngira saat minit jam lor ni sambil berblogwalking...esok aku dah stat wkend...kui kui kui..:p

Naura's Villa said...

amik half day kut..gi dating ngan hubby la tu

Siti said...

amboi...laju jer yer dia...hehehe

Adlina Husaini said...

wah jelesnyeeeeeeeeeeeee

Ietams said...

jom balik juga..

LIP (^_^) said...

suka time balik..home sweet home......