Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 24 April 2010

Fuuuhhhh!! Legenyerrr!!!

yeayyyyy!!


Selesai sudaaaa.. heheh.. Apa yg selesai tu? baru selesai ngemoop la kawan2.. Org lain dah lamer siap kamu baru siap ye ena! kecoh pulak!! huhu.. Bukan apa.. tadi pg x leh wat sbb si adik jap depan jap belakang.. kene tunggu dier tido dulu.. Bile dah tido baru leh mulakan projek ngemoop tu.. aTp sampai dah siap si adik tak bangun lagi.. Lame pulak dier tido kali nie.. 


Adeiihh!!.. hampir tergolek lam bilik ayaq tadi mase dok cleaning in progress.. huhu.. tu pun nak g tau gak kan!.. ye la kenangan tu sbb bukan selalu nak tergolek punnn.. hehe..


Tp kan.. banyak lg yg belum siap nie sebenarnyer.. kui kui kui.. kain baju lom lipat lagi la.. Mrmm.. yg tu tunggu turn belah malam la.. sambil tengok tv kan!.. kalau tak langsung tak der mase nak tgk tv.. tapi selalu curi mase nagadap blog.. muahahhaa.. itu harusssszzzzzzz kan kawan2!


K la.. nak sambung wat kije lain pulak sblm irfan bangun!!

Alamakkkk!! irfan dah bangun laa.. hoho..

6 Ulasan:

kakpah said...

exercise hujung minggu ye ena..

Adlina Husaini said...

wah rajinnya ena..

baju ina si suami tengah lipatkan hihihi tu memang portion keja dia..mop pun sama..

lega..hihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lily biasa ngemop time mlm..Tunggu Qis tido..
Utk lipat pakaian Lily ada 'little helper' yg tlg lipatkan..hehehe.. :)

umialya said...

rajiiinnya ena!!

Kaseh NazLieza said...

bgus3..rajin nyer..amalkan selalu ea..

iz-AnN عبداللطيف said...

hehehe...irfan kita baru jek tido...