Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 16 April 2010

Inikah Barisan Kita?


Salam..


Dah pun Jumaat lagi kan!

Sy terbace semalam di blog Miemiey berkenaan kisah nie..
Terus rase takut bile  tibe waktunya kerana.. Kerana terasa banyak pula kekurangan yg ada.. Maner tahu antara sedar dengan tidak mungkin kite ada melakukannya.. Nauzubillah..
Mari kiter renungkan bersama.. 

Mohon kawan2 bace & klik kat sini ye!

4 Ulasan:

☆ lieya latif ☆ said...

nanti lieya click

moga kite semua sentiasa dlm lindungan Allah swt...amin

selamat berhujung minggu ena!!~~

aiDieNa said...

Dah klik.. mmg takot pon biler bacer hari pembalasan nie.. tapi.. manusia.. hari nie insap.. esok buat lagi... aduhhh takotnya dok kumpul dosa jer nieh... pahaler tak seberapa..

chugie said...

nauzubillah.. moga kite tak lupa dan alpa..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nak baca jugak la...nanti nak click....