Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 16 April 2010

Dah Masuk Dah..

Salam..

Arini badan sangat letih.. sampai rumah petang td.. terus terlelap depan tv.. dua beradik tu dok gaduh pun.. sy still lena.. huhu.. Sekali terjaga toleh la kat sebelah kiri.. hubby pun same terlena.. hehe.. 

Sangat penat sbb..  mcm entri sblm ni. banyak keje harus di settle kan.. semua nak segera.. Yer la.. biler jaga hal ehwal berkaitan bayaran itu yg selalu urgent.. Tak boleh tangguh2.. Silap sikit org akan salahkan kita.. Jd, sebelum dipersalahkan.. baik buat la apa yg patutkan!.. 

Selain tu.. mrmm.. kawan2 ingat tak dulu sy ada cerita pasal.. ada caw. lain akan masuk ke bangunan kat tempat sy keje ni? tak apa kalau lupa pun.. hehehe.. yerla.. tak pepasal pulak nak ingat2 sedangkan masing2 ada urusan yg lebih penting nak kene ingat kan!... Minggu nie (isnin) dorg dah mula masuk dah tapi berperingkat la.. ada dr caw. kewangan PJ, Maju Junction dan last sekali Angkasapuri.. Hari ni semua dah masuk.. tp sesetengah bahagian masih belum boleh beroperasi kerana keadaan yg masih belum mengizinkan.. 

Akan tetapi, bah. kew dah pun mula beroperasi setelah dr hari isnin tak beroperasi.. Jd, cuba bayangkan.. dr hari Isnin.. baru hari ni sy dapat settlekan segala jenis dokumen yg berkaitan..Banyakk tu.. Maner la nak menang tangan.. sehari pending pun dah jenuh nak buat.. inikan pula berhari2.. Makenyer ,jd super girl la td.. Perasan kan sy! hehehe

Ada kawan2 yg kompius ker? heheh.. Tak per la.. buat2 paham ajer la yeh!.. hoho

Haaa... itu la ceritanya..

7 Ulasan:

IdzaLia said...

hehehee..
takpe lia buat2 paham ek..
tp mmg lia paham pun..
have a nice weekends ek..(*__*)

eT said...

hehe..kalo seharian dgn keje balik mesti rindukan bantal jek..hehe

chugie said...

hehe..siannye. xpelah, sekai sekala byk keje.. sok2 mesti x de keje dah

Nana said...

huhu arini pun saya bz tu psl xsmpt bk jln2 blog kwn1

Syuhada Kamal said...

salam ena, lama tak jenguk blog ena ni..bnyk citer sy miss..kene qadha balik br paham..hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhahaha paham2..akak jadi super girl jerk...hahaha pas tue akak tido di petang hari.. :P

鳳梨酥Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社