Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 29 April 2010

CONTEST SEIRAS WAJAH MUSIM KEDUA



[CSW2.jpg]


Alamak!! contest nie dah nak tutup.. harap2 sempat la nak join.. bukan sengaja nak lewat2kan.. tp selalu dikejar mase yg sangat pantas berlalu.. ehehehe.. ayat skema.. kui kui kui..


Kat bawah nie gambar yg dipertaruhkan.. susah nak amik gambo mcm dak irfan senyum mcm nie tau!. Jenuh godek2 pc, cari gambo yg nampak iras2 muka Ummi & Irfan nie.. Maaf la.. sbb sy tak pandang kamera time nie sbb syok tengok Irfan ngan senyum gumbira.. hehe.. Tak per la.. sy sekadar teringin menyertai contest nie..



Nama Anak: Ammar Irfan

D.O.B: 07.07.2008


* Dalam banyak2 gamba ngan irfan nie.. nie yg sy berkenan.. hehehe.. :P

Kawan2 nak join? Haaa Klik kat SINI



10 Ulasan:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

iras2.. hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

gud luck mek na:-)

Ain said...

gud luck ena.....

ena, panggil ain dah la, kekok la ena panggil ain kakak....

hahaha.....

mamaaerish : said...

gd luck yang...
senyuman itu mirip... (",)

aiDieNa said...

Waaahhh.. mmg dah iras dah tang senyum tu.. samerr.. all the best to you.. kita nak join jgk larrr.. dah lamer tak join contest.. huhuhu...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

insya-allah gud luck 4 u sis...
muka kita ngan arwah kakak sama....orang cakap la..hehehheeh..

LIP (^_^) said...

chaiyok chaiyok ena...nak join tapi rasanye muka anak and saya macam tak berapa nak seiras la

mamamiera said...

gud luxk bebeh.. ;)

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

iras2..hehe.. comey jer anak ngan mama dia..:)

nway, gud luck yer ena!!!

zue @ annaleeya said...

semoga berjaya....