Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 7 April 2010

Cinta Suami Isteri

Salam..

Pagi nie saje jer sy nak hidangkan dengan citer nie.. Tp sebelum tu.. jgn fikir yg bukan2 tau!.. Ini sebenarnye cerita lawak.. hehehhe..

*********************************

Di suatu malam yang dingin, di dalam sebuah bilik yang sederhana besar, di atas katil...... sepasang suami isteri yang telah lanjut usia baru masuk tidur"

"Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya terbangkit perasaan ghairah malam itu....

Si isteri bersuara,
"Dulu-dulu tu.... abang selalu pegang tangan saya bila kita nak tido."

Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan isterinya, lepas tu mula mengantuk semula.

Beberapa ketika lepas tu, si isteri bersuara lagi,

"Kemudian tu.... abang selalu cium saya."

Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya dan menyentuh bibirnya ke pipi si isteri.

Lepas tu sambung tido balik.

Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi,

"Kemudian tu.... abang selalu gigit-gigit leher saya......."

Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar selimutnya dan bangun dari katil tu.

Si isteri bertanya, "Abang nak gi mana tu?"

Dengan marah suaminya menjawab,

"Nak gi amik gigi ...la ni"

NOTE: Petikan ini dari email yg sy terime. Dah lamer sebenarnye.. tapi mcm segan nak publish.. tp sy rase ok kot utk ceriakan mood di pg hari.. ^_^

Kih Kih Kih!! Memg ketawa mase bace email nie.. Memula tu cam suspen gak la kan.. Mater pun mcm malu2 jer nak bace.. Sekali tu.. Wakakakka..

18 Ulasan:

f a i z a h 's said...

Ehe...memula tuh mcm saspen+cuak gak nk smbung baca...kkdg mmg perlu jgk kan suami isteri ni bergurau2 mcm zaman mula2 kawen dulu :)

iz-AnN عبداللطيف said...

hahaha...dah tuakah pasangan itu...lawak tul pepagi ni sebelum mulakan kelas...hehehe

hajarus said...

hahaha... betul la k.ena.. leh menceriakan suasana pagi hajar.... muahahaha....

LIP (^_^) said...

comel aje lawak ni..hihihihik

Siti said...

hahaha...sabor jer la..lawak2..

Adlina Husaini said...

hehe pandai dia yer =D

☆ lieya latif ☆ said...

penah bace...mmg lawak...heheeheh

Ena said...

faizah,

hehe.. tu la.. memule cam saspen gak.. sekali terkena sudaa.. hoho..

Ena said...

Iz-AnN,

hehehe.. ceria kan pg anda.. :)

Ena said...

Hajar,

hajar pun terhibu yeh!.. tu la.. akak pun tersengih2 gak bace nie..

Ena said...

Lip,

hehhe..

Ena said...

Siti,

sabor ye.. kih kih kih..

Ena said...

Adlina,

heheh..

Ena said...

Lieya,

tu la pasal.. dah lame simpan lawak nie tau lieya.. tp pk2 ok gak wat n3.. kasi mood sengih2 pepagi..

mamalieyna said...

hahaha..ada dpt gk email ni..! mmg sengih je dpn PC..hehe..

ada byk gk email2 lucu berunsur gini, tp cam ena kata, sogan nak letak ..hehe.. fikir 4,5 x ..last..tak jd..hehe..

IdzaLia said...

=))...
lawaklah..

Redbloodsnow said...

wakakakakakaa...bini die dtg gatal siot...kehkehkeh. sekali tgk...pasangan warga emas rupernyer (refer pd kes die nk ambik gg)...lalalala

lawak okeh kak

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhahahaahahhaahahahahah adoi..sakit perut gelak taw...