Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 4 April 2010

Award? Terima Kasih ^_^


Salam..

Rasenyer boleh dikatakan semua blogger dapat award nie kan!.. Dan kebanyakkan nya dah wat n3 pasal nie.. Sy jer dok peram lam draf lamer sangat.. Ho3x.. Soweeee!!

Dasyat tul la Award nie.. Siap ader AnuGeraH TerHorMat!! Cayalahhhh.. Hehehehe..


1. Thank n link the person that give u the award
1. Purplelicious Love or Yusnida.. Thanks ye Ieda, Walaupun tengah tengah preegy.. rajin bagi award nie kat akak yeh!.. lalalala..

2. Ita Cutevirus, Roommate ku mase belajar dulu.. hehehe..
2. Pass this award on to 20 bloggers you've recently discovered n think r fantastic

~ Rasenyer dah x perlu pass lagi kot sbb kebanyakkan nyer dah dapat.. TAPI mane2 yg belum dapat tu silalah ambil ye! ^_^

9 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah...

Skrg ni mmg musim Award... :)

norhaizan said...

wahh..bestnyer dapat award..nor ade gak tag/award yg tk jwb/publish lagi...huu..super duper malas

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

no hal..akak memang top k..so layak la.. :)-...

mamalieyna said...

hehe..sesi tmpl award lak eh..eina dpt gk, tp tu la still peram! huhu..

Ena said...

Lily,

Thanks.. lily pun dah buat pasal nie kan!hehe

Ena said...

Norhaizan,

Alahai.. Nor amik la.. klu belum dapat ye!

Ena said...

Mamalieyna,

A'a arini ari publish award pulak.. hhe

Ena said...

Purplelilcious,

hhehehe.. Thanks yeh!.. tp akak belum top lagikk.. baru masih merangkak.. huhu..

鳳梨酥Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社