Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 24 April 2010

AWARD DARI MAMA HANIM





Salam..

Mrmm..dah nampak gambar kat atas tu memti dah boleh teka pasal apa kan!.. heheh.. Terima kasih buat Mama Hanim yg sudi kasi Award nie. Asalnya Mama Hanim nie dapat dari member blogger nye dari Italy tapi Mama Hanim baik hati forwardkan award nie.. Seronoknyerrrrrrrrrrr... lalala..heheh

Tapi Award nie kene buat 10 perkara yg membuatkan sy hepi. Macam jawab tag la pulak..hehe Tp tak pe la.. sepuluh perkara je kan.. Mai kiter mulakan dari sekarang!! 


1. Gaji- ada ker org tak suka dapat gaji erk? hoho..musykil pulok kalau ada yg tak suke.. huhu
2. Balik Umah - Yerla separuh daripada hari kite adalah di tempat keje kan!.. Jd saat di tunggu2 setiap hari bile time balik umah.. lalala

3. Ari Minggu & Cuti Umum - Dapat bersama2 keluarga dan insan2 tersanyang dengan jayanya. Yeayyy!! Boleh ngadap tenet lebih sikit..kih kih kih.. 

4. Bercuti- Bestnyerrrrr.. lamer dah tak p bercuti sbb sangat seronok dapat menikmati keindahan alam bersama insan2 tersayang.. Lagi best kalau dapat balik kampung.. Wahhhhhh.. Dapat dibayangkan perasaan seronok tu.. ^_^

5. Bile dapat luangkan mase berharga bersama anak2 utk layan keletah dorang walaupun kdg kala amat menguji kesabaran.. huhu

6. Dapat Bonus- Yeayyy!! biler la nak dapat tu.. lamer dah tak dapat.. ececehhh!! baru tahun ni tak dapat dah kecoh!.. 

7. Dapat gembirakan hati keluarga terutamanya, Ibu Bapa, adik beradik & insan2 yg disayangi la..

8. Dapat mengadap blog nie & blogwalking tanpa sebarang gangguan..lalala..
9. Bile time birthday tak kire la besday sendiri, en.hubby or anak2 sbb time tu mood sedang seronok kan!..

10. Tidur yg lena - wahhhhhh.. sangat hepi kalau dapat tido yg berkualiti okeyh!

11. Dapat lakukan segala keinginan & impian yg dihajati seperti membawa mak ayah ke Mekah termasuk la sy & keluarga. Opss!!! terlebeyyy sudah..hehe


* So, skrg nak nak kasi award ni buat semua kawan2 yg rajin singgah kat sini. Amik la ye!..Kalau tak nanti sy merajuk..huhu..

5 Ulasan:

Adlina Husaini said...

hehe jangan la merajuk dear..meh ina buat eh =D

Mama Hanim said...

hehehe..tq ena.. dh amik ye.. bagus2..

Ena said...

adlina,

ha camtu la.. nie pun tengah sengih2 sambil taip nie..hehehe..

Ena said...

Mama Hanim..

heheh.. manfaatkan ari cuti nie dengan baik kan mama.. ececehhhhhh!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah dapat award nie kan..best2..