Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 4 April 2010

Ari Munggu Yg Sgt Boring dan Tensi!!

Salam..

Tak pernah bersiaran di hari yg tinggal beberapa minit jer lagi ke hari senin..huhu.. Mrmm.. ari nie adalah ari minggu yg sgt bosan!.. bukan setakat bosan.. tensi, bengang, geram & seangkatan dengan nya.. Suara pun leh dengar setaman agaknye.. dah cam tarzan.. Naper? Mrmm.. Biarla Rahsia!! hehehhe.. Jangan Mare!! Huhuhu..

Anak2 dah tido.. en hubby pun samer.. td sempat juge layan ABPBH'09.. tapi tak la tgk semuanya.. sbb tukar2 ngan citer Kau & Aku kat Astro..heheh.. Saje jer layan citer budak2..aisehhh!! dah tua benor ker sy nie ekkk? hahhahah.. yerla kan.. citer zaman bercintan cintun, berebut saner sini di mase tgh belajar.. mrm.. apa2 jerlahh.. layan kan ajer lebih  baik dari layan emo.. Tp dah malam2 nie dah ok lahh.. x emo daaa.. seiring dengan hari yg dah sejuk & gelap malam kan.. hehehe..

K.. la.. saje je memceceh tetengah malam nie.. 

Daaaa...

8 Ulasan:

mamalieyna said...

hehe..sempat lg tu bebel tgh2 mlm..kita ni lak, sempat lg tu komen2 kt umah orang awal pg senin ni..huhu..tido siang la, mlm kurang ngntuk la pul0k..!

mamalieyna said...

pss..ena, if comment ni kan tukar kpd setting pop up..lg sonang..hehe..cadangan jer..silalah pertimbangkan! :)

Ena said...

Mamalieyna..

hehehhe.. tu la pasal.. bebel bebel & bebel lagik..hahhaha..
tu la.. tu la.. nie penangan tido siang la nie.. jadi burung antu la.. hehhehe..

Ena said...

eina,

owyh.. camtu yeh!.. k.. nanti ena tyr yeh!..

btw kan!.. thanks yeh!!

ita cutevirus said...

huhuhuhuhu... ita pon layah abp sampai abes...
tahniah la ena... kakak ena menang...
rezeki betul da thn terakhir ni kan??

Siti said...

hehehe..tensi ker..sian dia.takpe2..tarik nafas panjang2.pastu lepas...

time ena posting ni, siti dah lama zzzzzz...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ala siannya tensi2 nyek..xmo la tensi2..nanti xcute dah akak cun sowang nie...heheheheh

hajarus said...

same la cam hajar ahad lepas tido siang malamnyer dok berjaga.. hari ni p opis pagi ngantuk jer.. huhuhu...