Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 22 April 2010

Apa? Kamu Ingat Kamu Tu Ben Ashaari ker Ena?

Salam...


Hehehehe.. Tajuk tak hingattttt punyerrr.. hahahha.. Pasal apa sy tetibe buat tajuk mcm tu ye kawan2? Mrmmm..mesti la ada sbb nyer..

Macam nie.. sy  nak ajak kawan2 jengah2 kat blog NI. Pasal apa? hehe suke nau tanye soklan & jawab sendiri kan!.. 

Tak de la.. kalau kawan2 rase nak cuci mate tengok gambo2 kawen ker kan! tapi bukan gambo kawen sy la.. gambo org lain la tu( tapi gambo nye idokkk ler banyak maner!!.. Tu blogger baru la kawan2.. 

Bukan apa.. saje je nak kawan2 tolong kasi up sikit traffic kat blog tu. Lepas korang dah singgah baru la kawan2 tahu. Tak gituw? heheh..

Sekarang mesti kawan2 paham naper sy buat tajuk macam tu kan!.. 

Note: En. Ben, pinjam nama sat yeh!.. lalala..

10 Ulasan:

chugie said...

ai, nak ganti tempat incek Ben pulak ke?? ahahahah

Siti said...

haha..Ena, apa salahnya, kita saling membantu..bagus2..

SiTi said...

HsBnD aKk ker Tu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

LILY DH JENGUK..
BLOG HUBBY ENA ERK?
GMBR2 TU PON MMG CANTIK LAH..

umialya said...

patuuuut ler!
pssst, sbnrnye tak tengok lg! hehe

mamalieyna said...

hikhik..leh geng aa ngn Ben, tolong terjah blog kengkawan baru..hikhik..takpe kira amal jariah gak tue ^_^! bagus...chaiyok2x.. :p

mamalieyna said...

ooo..en hubby mu ke empunya blog tue...cantik gambo2nye..cuci mata best nih! ^_^

aiDieNa said...

Wahwahwah.. Wan pon udah ada blog ya.. hihihi.. ok nak p jengah nieh!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bagus la akak nie..nanti kita nak jengah jap siapakah gerangan tuan tanah e2..heheheh

Redbloodsnow said...

BAGUS LAH AKAK NIH...MEH PROMOTE BLOG ZIE PLAK MEHH MEH...HAHAHA. KIDDING :p