Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 13 April 2010

AKHIRNYA, EN. BEN ASHAARI SUDI JELAJAH KE SINI

Salam

Hihihi..

Sampai jerkk umah.. Terus on kan PC
Tetibe cam addict pulak dgn blog sendiri kan!
Tp memg setiap hr camtu apa? huhu
Sampai umah jer tu la yg nak buat dulu
Hoho.. Parah nie kan!.. :P

Yerla sebelum blogwalking 
Kene la masuk blog sendiri dulu kan!
Tetibe Saye jengah la ke Blog List  Sendiri
Ternampak La En Ben Ashaari punyer blog
Wahhhhh!!!.. Betulkah Apa Yg sedang dilihat itu?
Tetiber Terjakun Sekejap!

Mai Kiter Tgk Apakah Itu?

Klik Utk Besarkan

Akhirnye.. sudi juge en. Ben Ashaari jelajah ke blog Teratak MilikuKu ini.. Terus berbunge riang gituw.. Ececehhhh!!.. Eh! betul nie.. memg terus tersengih2 jekk.. Makenyer cecepat la wat n3 nie.. hehehe.. Terima kasih pd En.Ben kerana mengadakan Segmen Baru utk memberi ruang Jelajah Blog Ibu dan sudi memasukkan dalam senarai itu.. Ehehhehe.. dah macam menang award pulak dahh!! Moge peluang ini dapat menambahkan kenalan sy di arena blogger nie.. 

Kawan2 nak tengok ? Klik kat SINI

Thanks again ye! ^_^

15 Ulasan:

chugie said...

wah..bertuahnye ena.. tahniah!

IdzaLia said...

bestnya...

MZ said...

besh besh..;)

~~~ kay ~~~ said...

tumpang gumbira
(^_^)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestnyer..Tahniah!!

Nana said...

wah beznye dah dijelah oleh ben

eT said...

wahh...sonoknyer...

http://maziati.blogspot.com/

Intan said...

Tahniah ena :)

Rashid said...

ermm tahniah juga. Moga semuanya akan berikan kebaikan.. ketenangan juga..

~ Lady ell ~ said...

ya ya saya nmpk berbunga2 riang dihati kamu..jelas trpancar diwajah yg ayu..:)

wahh..pantun ke ni ekk.

iz-AnN عبداللطيف said...

wahhh tahniah ena...lepas ni makin glamer ar blog ena ni...hehehe...

ita cutevirus said...

tahniah!! chaiyok!! chaiyok!!

Redbloodsnow said...

wahh...vavavava...tumpang happy :)

hajarus said...

hajar baru jer balik dr umah mamalieyna pun same n3 camni... tahniah juga kat k.ena... ;d

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

best2...dunia blogging nie memang best kan..dapat tambah kenalan...