Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 24 April 2010

Adeihhhh.. Abis sakit Satu badan Nie

Hehehe.. kene la gelak walaupun rase bak tergeliat jer urat belakang & pinggang nie.. huhu

Mrmm.. baru pas basuh tikar rotan nie.. berat gak, boleh tahan la.. Usahakan juge la jemur Walaupun percubaan hampir gagal.. Maklum la.. diriku yg kenit nie nak jemur di pagar mah yg lebih tinggi.. Kih Kih Kih.. Nasib baik ada yg lain dan belum gune lg. Yer la.. dah petang baru siap cuci & jemur, so kompem la tak kering arini.. Cuaca cantekk tp baju tak cukup kering pulak biler di pegang2 mase nak angkat tadi.. Ada yg lain tengah amik turn utk di jemur..huhu 


Sy tak leh tunggu en hubby utk buat semua kije2 tu sbb en.hubby kalo dah balik kesian pulak kat dier.. Penat dahh wat kije sepanjang hari kan!.. tak per la.. sy leh buang lemak2 yg sediada nie.. hehe.. Nak p jogging ntahh biler laa.. dari sehari ke saehari tergendala.. Bukan apa.. utk kesihatan.. yer tak? ^_^


Dalam pd tenagh mencuci tikar tu.. macam hal dua beradik tu kat dlm umah.. Kejap gaduh, kejap gelak.. kejap nanges.. huhu.. Geram pun ade.. sbb mengganggu concentration ajer.. haishhhh!! Tp sy biarkan aje.. kalau dok layan dorg sampai sudah tak siap keje.. 


K la.. nak p mandi sat..hahah.. pas basuh tikar & jemur, rehatkan badan sat depan pc nie.. kikiki..

5 Ulasan:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kat sini plak cuaca gelap & hujan..
Pakaian jemur pon x kering...

Nana said...

mak aii kuatnye kak angkat tikar rotan berat tuh...

Ena said...

Lily,

owyh.. yer la.. cam n3 lily tadi tu kan.. sampai x jd nak jenjalan ke jom heboh ye.. huhu..

Ena said...

Nana,

heheh.. tu la pasainyerr..
akak nie kene buat2 mcm akak pun besar & kuat la.. kalo tak kompem tersadai jejj tak berjemur. busuk la pulak nanti..huhu

MAMASYAZA said...

amboi rajin betul ena cuci tikar rotan tu...berat tu. ena tu dah le kecik comel aje, larat ke nak angkat tikar rotan tu, tapi takpe...larat ke tak larat ke...sudah semestinya kita kena buat, rumah kitakan, sape lagilah nak buat kalo bukan kita