Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 19 March 2010

Semanis Kurma

Salam Jumaat..

Dah Jumaat lagi kan.. : D
Td pg sy p bekpes dulu
Ramainyer org makan kat Restoran tu.. 
Boleh tahan la tempatnyer.. Nice!!
Sori, x der picture la sbb x bwk camera or hphone
Huhuhu.. 

Arini agak lambat bersiaran kan!.. 
Lepas sarapan, settle kan keje opis dulu
Sambil buka FB jap.. ho3x..

Mlm tadi x sesape tgk Semanis Kurma..
Best juge topic nyer.. KAWEN SENYAP!
Opsss.. sy x kawen senyap2 yeh!.. ehehehe..
Banyak sbb musabab & kesan dr kes Kawen Senyap nie
Tu la.. kiter x boleh cepat menilai & membuat rumusan
Kenapa & mengapa sesuatu tu terjadi kan!..
Yg dirancang belum tentu dpt dilaksanakan
Apatah lagi klu berlaku diluar perancangan
DIA Maha Mengetahui
Kecuali org tu sendiri yg cari penyakit (nahas)

Opsss!!.. sori.. terpaksa stop la pulak
Ader keje Urgent la pulak nie..
Nanti Kiter jumpe next N3 yeh!

Td sy sarapan dengan yg nie: ^_^

V
V
V
V
V

Ehsan dr En. Google.. : D

Note: Sori, x sempat nak pk tajuk apa utk N3 nie.. Tu yg tetibe wat tajuk tu.. Hu3x..

15 Ulasan:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

emel cikit roti canai tu!

SiTi said...

NyUM..nYUm..NyuM.. lAmA nYa SiTi X mAKaN rOTi CaNaI...sEjAK kJa PtRaJaYa Ni KaK...kAT caFe xDe Yg JuAL...

Cik Anie said...

tgk gak kejap malam tadi.. pastu terpaksa tukar citer hantu nak suruh Hafiy diam sket

Ena said...

Fiza,

ehehehehe.. emel gamabo blh la kan fiza.. :D

Ena said...

Siti,

nanti p la cari tau.. sesekali makan sedap jugekkk.. jgn makan selalu sudah la kan..

Ena said...

Cik anie,

memula tgk gak citer antu tu.. tp takut pulak sbb en hubby x der time tu.. & tetibe tekan channel 119 ader rancangan Semanis Kurma.. so, melekat la.. sib baik kakak x kacau..

zue @ annaleeya said...

akak pon blh kata hr2 mkn roti canai... bdn pon dah naik bambam nih hah...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Pagi td pon sarapan roti canai...
Tetiba selera nk makan roti canai..
Qis pon skali sarapan roti canai.. :D

hajarus said...

amboi tertarik betul la hajar tengok roti canai tu k.ena...

Semanis Kurma.. malam td xtengok la kak...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tanak la kawen senyap2..nanti kang membuncit orang mengata .... :)

sama la bekpest kita kak hari nie... :)

Siti said...

siti tak pernah lagi tgk citer tu...

sedap sungguh la itu roti canai..dah lama siti tak mkn..huhu..

aiDieNa said...

Ena.. Mekasih yer tolong angkatkan tilam semalam.. hehehe.. btw.. dah lamer kita tak sentuh roti canai tue.. tingin nie.. tapi diet.. hurmmm.....

Redbloodsnow said...

wahh...sarapan yg camtuh ea. harap² x sebijik cam lam pic tuh. kalau tidakk...sumpah zie ngidam gak..hehe

Ena said...

kak eina,

ms sampai smlm dah ujan dah.. tu yg tilam tu basah juge..

diet? x paa.. dah abis tempoh berpantang tu leh la makan yeh!>. ehehhe

eynda said...

Dah lama tak makan roti canai.....