Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 1 March 2010

Pg Isnin Yg Kalut

Salam Ari Isnin..

Pg nie mulakan pg dengan situasi yg agak kalut 
SEBAB?..... hu3x...
Terlewat bangun lorrrrr
X Dengar Bunyi Alarm pulak
Si Adik kerap kali bangun
Tu yg Umminyer x terjaga waktu sepatutnya
Adik plak yg salah ekkk!!
Ekekekekke..

Kebetulan pulak arini Cikgu yg amik kakak
Kat umah pengasuh x dapat amik
Sbb dier p check up anak dier
So, kene la kami anta kakak arini
Makenyer terlewat juge la sampai opis
Selalu sblm kul 7.30 dah punch in
Tp td pg 7.58 daaaa..Sib bek sempat.. hu3x.. 
Klu x mesti jd pembuka Mac yg x elok kan!

K.. la.. nanti sy sambung ye!
Ada kijer nak wat nie
Daaaaaaaaa..

11 Ulasan:

Ieza said...

good morning..jgn kalut2..tenang2kn diri k..

IdzaLia said...

gud morning..
samalah Lia pun lewat hari ni hantar khalid ke tadika.. huhu cuti 3hari jd liat sikit nak bangun.. hihihi

Ena said...

Ieza,
exceli x la kalut mane.. wat2 cam biase jer.. tp rase x tenteram sbb baru awal bulan kan!..ehehee

Ena said...

Lia,
same juge ye.. tu la.. tp rase cam x puas cuti jer.. cam x cuti pon ader asenyer.. sbb banyak kijer nak buat kan! he3x

~~*Ummi AFD*~~ said...

sama la. sal pun bangun lewat gak hari ni sebab si kecik tu malam tadi asyik merengek je...

ni tengah rasa ngantuk sesangat nih... kalau boleh nak je letak kepala jap... hehe

Ena said...

Sal,

tul tu sal.. nak jer p tido sat kat surau ker tp kijer banyak lak pulak nak buat nie.. hu3x..

Wanie said...

hehhe..mesti berpeluh2 sebab kalut kesana sini kan..
Ye la kan bila anak asyik terjaga kita pun memang 'terlebih sudah" tido tuh..tambahan baru nak mula dengan minggu baru nih..
*sib baik sempat sampai..:)

Ena said...

wanie,
tu la.. sib bek sempta.. lau x.. x cantek dah punch card ena tu nanti.. ehehe

mamalieyna said...

hehe...mmg kalut kal0 terlewat bgn ni..^_^

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hehehhe almaklum la..3 hari cuti kan..tiba2 hari nie kena bangun awal pegi keja..adoooooiii memang kalut skit la..

Adlina Husaini said...

ina semalam tido tak lena jugak..tp huby dh pesan kena kuar awal pagi ni sebab kena naik satu keta je..keta dia rosak..so terpaksa gagahkan diri bangun juga huhu so sekarang sgt mengantuk..im having doze off monday too..