Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 27 March 2010

Nak Ke Mana Ye Hari Ni? Mrmm.. Ada Cadangan?

Salam Sabtu..

Ke mane ye kawan2 ari nie? 
Best nyer kalu dapat p jenjalan
Mandi air terjun ker.. P mandi laut ker kan!
Cuace camnie memg nak p mandi manda ajer la kalau boleh.. 
Dok dalam rumah pun bahang juge
Wal hal duk kat atas bukit dah nie
Tapi tu la kan.. susah juge nak kate 
Si adik Alhamdulillah.. dah x demam lagi arini.. 
Tp still continue antibiotik cam arahan doc la..
Kalo p mandi laut tu cam x sesuai pulak sbb panas sangat
Kat KL nie maner la tempat2 yg ader jeram ker air terjun ker kan!

Tak pun p jalan2 cari makan
Dah lamer x makan Sea Food or ikan bakar
Sedapnyerrr.. Kat maner yer?

14 Ulasan:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

sedap tu dpt mkn ikan bakar..dh lama xmkn..huhuhu sedapnya! jom!!

dah soping ke?hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Jln2 p Shopping...
Kan dh gaji..
ekekeke.. :D

Nana said...

g mandi sungai mmg bez tu aktiviti peberet saya klw en.somi balik

ikan bakar bez kat belakang istana dh lama tak g makan
kat kampung baru pun sedap jugak kat pintu gerbang tu

Adlina Husaini said...

erm ina pun dok pk nk p mana..plan nak p ikea kot cari highchair tuk aisy

♥ etieyerywan ♥ said...

kita? d hospitalo jerk! miss vwekend day!

Izan Ishak said...

semua senarai tu ada dlm perancangan izan juga. tp bukan minggu ni sbb ari ni ada mesy PIBG, esok ada Maulidurrasul kat sek agama plak...
nest week...yesss! pi pantai n makan ikan bakar!!!

Ain said...

ain pun dah lama tak makan ikan bakar.....

sedappnyaaaa....

Ena said...

Fiza,

yum yummm.. best kan dapat makan ikan bakar.. tp tu la x tau kat maner yg betul2 sedap & fresh.. hu3x..

Ena said...

Lily,

x rase nak p shopping la lily.. rase nak p jenjalan.. sejuk kan mate & badan.. tp?? hu3x..

Ena said...

Nana,

tu la best kan.. tp x tau dekat maner yg terdekat & betul2 best!..

Ena said...

Adlina,

Wahhhh.. soping kat IKEA yeh!.. best gak tu.. tp x rase nak ke sane la .. hu3x..

Ena said...

Etirywan,

alahai.. lom kuar lagi yeh!.. ciannyer.. moge cepat sembuh la ye.. :)

Ena said...

Izan,

ye ke zan.. x per la.. at least mase dah terisi kan.. ena nie.. setakat nie mase di rumah sajorkkk!! hu3x.. sob sob sob..

Ena said...

Ain..

best kan klu dapat makan.. sudahnye ena masak aje lucnh td.. bukan ikan bakar lah.. hu3x.. tom yam ayam & ikan + ayam goreng sajo.. hu3x..