Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 25 March 2010

Minggu Lewat.. Huhuhu..

Salam.. 

Lambat nyer ber n3 pg nie kan.. sy baru masuk opis nie.. lambat lagikkk.. hu3x.. Minggu nie adalah minggu yg lambat ajer la nampaknyer.. dah x cantekk la punch card sy.. uwaaa... Masuk2 jer terus settle kan semua keje2 yg urgent.. pastu p bekpes jap.. nak p amik duit sekali check2 tertingggal ATM Card la pulok.. hu3x.. Masuk opis ada lagi urgent upernyer kene buat.. wat dulu.. Lam ati teringat kat sini..hehehehe.. tp terpaksa la diabaikan juge.. keje yg utama!.. heheehhe.. 


Next n3 nanti sy citer naper sy lambat lagikkkk.. Uwaaa... 

Daaaa...

9 Ulasan:

Nana said...

saya kan walau selewat2 mcm mana pun sure sempat sampai opis b4 8 heheh xpenah merah pcard

Ietams said...

memang kelam kabut kan kalo lewat-lewat ni.
motivasi pun ala-ala je

~aSHa~ said...

buat keje dulu ye laling..

Redbloodsnow said...

psstt..zie lak x pnah lewat mai opis. seawal 6am dh ade kat opis..puii puiii. lemau taw ppagi kene bgn awal :(

Ena said...

Nana,

tu la pasal.. tp lewat sy telah maklum pd cc.. hehehe..

Ena said...

Ietams..

Memg ..sgt kelam kabut..

Ena said...

Asha..

a'a buat dulu.. heheh

Ena said...

Zie..

bagus tu zie.. kekalkan prestasi mu ituw.. heheheh..

Wanie said...

Sian Ena lambat lagi...tak pe next week kasik elok balik...