Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 1 March 2010

Menu yg di Request oleh Si Kakak

Ehehehe..

Dah lunch ker kawan2 semua?
Sy? Alhamdulillah.. sy berpuasa arini
Harap2 bertahan la sampai ke petang
Sbb pg td x sempat sahur pon..
Maklum la x terjaga.. hu3x..

Sesaje la publish piccas nie
kasi kecor liorrr sendiri.. :P
Tp cam x kecor liorrrr pong
Sbb biase jer pong rasenyer
Sumer org tau buat mende nie kan!

Menu nie kakak panggil KFC
Tetibe si kakak tu request nk ayam KFC..
Pd hal baru jer makan
So, masak jer lah kan!
Ala2 jer ponnnnggg, Jadi lah utk si kakak
Opsss!!.. kami pon nompang la sekali
Eheheheeheh..
 
beberape ketui jer nie..
 
Nampak cam besar tp sebenarnyer cinonet jer..
Bukan aper.. senang nak makan..

P/s:  Menu ni bbrp arini yg lepas lorrrrrr.. ehehehehe.. Maklum la n3 tertangguh!!

20 Ulasan:

Redbloodsnow said...

alololo...rajinnyer akak zie nih berpuase. zie stilllll lg liat weh nk ganti puasa taun lepas...tunggu dh nk dekat² baru gatal² nk marathon...hahah


:D

ita cutevirus said...

ena,

seb baik menu mu mudah ringkas..

buatnyer mintak menu yang macam²??? puas ena...

ehehehhe...

baincardin said...

terliuq dibuatnya! ^_^'

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Yummy!!!! :)

Ena said...

Zie,
x rajin maner pon.. tp kene buat juge.. maklum la wajib bayar kan.. nanti kene dende pulak.. heheeh..

Ena said...

ita,
tul tu ta.. senang & ringkas kan!..

Ena said...

Bain,

terliuq kaaaa? heheh3x.. biase2 ajer tu.. :)

Atan Athen said...

adush....naseb baik dh mkn bihun pama campur telur....hahahaha

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sedapnye...

kita lom ganti pose lagi ena..tinggal lebih 20 ari jugak la..uwaaaa. kita kan masa pantang jatuh bulan pose huhuhu

Ena said...

rose,
banyak tu rose, ena pon penah gak kene ganti lam bulan pose tu rose.. tp x la sampai 20 ari. mase tu si kakak la.. eheheh..

Ena said...

atan,

alololo.. bihun pamma jer ker.. cian nyer.. tp sesekali pekena best juge kan!..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah sakan kakak request ayam KFC..hehhehe...

☆ lieya latif ☆ said...

lieya pun puase gak ni ena....meleleh tgk gambar ayam ni hheehehehe...peberet mia mija gak nie...kalo gi pasar malam...wajib upah sorang seketul drumstick heheeheheh

Ena said...

Ida,
tu la pasal.. pastu dah dpt tu kan x mooo dah makan nasik.. ayam tu jer la si kaka tu mamam.. hu3x

Ena said...

Lieya,

lieya pon same yeh.. :P

mamalieyna said...

menu ni mmg best layan..en suami pun time lapo2, ini lah yg dia buat, kita numpang sekaki la..heheh!

b.O.n.d.a said...

ayam KFC sdn. Bhd....wahhh best tu..

mintak sketttttt =)

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said...

apesal tak emel ke sini sikit ayam tu??huhu.. nmpk cam sodap.. kitorg mlm2 kalo mls mkn nasi goreng ayam ratah..haha..

~aSHa~ said...

best ni..tapi tambah best kalo ena jemput kami sekali ehehehe..memeriahkan juadah

Ieza said...

wah goreng sendiri jer..nape x beli kt kfc..ni mesti terlebih rajin ni..