Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 8 March 2010

Cube Teka?


Nie pun pic hasil godekan semalam.. Cantek gak view nie.. ehehhhe.. sesekali kasi lah tuan umah nie perasan yeh!.. wahahahhahahah.. K la, sape nak teka piture nie kami kat maner? klu betul, sy kasi adiah!!.. yg teka tepat jer tau!.. tp nie bukan contest lah!!.. sajer suke2.. memandangkan sy x pernah lg kasi apa2 sepanjang baru beberapa bulan ber blogging nie.. Tp adiahnyer biasa2 ajer lah.. ehehehehe..

Jom teka!!


Kami di mana ye???

22 Ulasan:

MakTEH said...

diatas bukit yg cantek.. hehehhee

Ieda Al-Habsyi said...

aku tak tau tapi nak tibai jugak, hahahah!!! Kat padang, hehehe!! ;p

Echa said...

ala.. tak tau la kat mana.. kat atas bukit je yang tau... aci tak teka camtu??

Ena said...

MAk Teh,

ehehehehe..

Ieda,

wahahahhahaha.. gelak besar dah nie..

Echa,
ekekekekkke..

~~*Ummi AFD*~~ said...

wah, sebesar2 bumi ni jenuh jugak nak pikir ni... haisyh, kat mana la ni ya... kalau ada teropong khas dah teropong dah...

aci tak teka 2 kali??? heheh

ok la, org teka kat genting highland... hehe

Ena said...

Sal,
ahahahha.. ececehh.. gelak lah pulak..

contest said...

cameron tak??

Nana said...

nk kata broga tak kot pasal broga ada lalang2 manja ekkekeke

em rasnye kt ats bukit area2 ampang kot

Cik Anie said...

yg pasti tempat tu berbukit..hehe

Siti said...

waaa..yg tau kat atas bukit jer..bukit cerakah kot..hahaha..ada ke nama bukit tu.

mamalieyna said...

kat bukit depan umah..hahaha...jwb soklan men2 nah..nak kena ni..hehe..yg pasti kt bukit! :p.. cantik view..!

Nana Aziz said...

kt padang bola kot. kahkahkah..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

padang bola
tepi pantai
atas bukit

ntah (sambil garuk pale)

eynda said...

Kat playground hehe..

Ammi Sara said...

nak teka gak
kat atas tanah yg berumput di bumi tuhan ini
ok tak? hehe..
btw, cantik layout blog baru, cute!

cantik gambar kawin ena. blue kaler same like me dulu lah :)

☆ lieya latif ☆ said...

nie mesti jalan2 mane2 nie...tapi tak tau nak teka ape....nampak cam kat bukit jek tu....hehehhe....

area padang2 kot nie heheheeh

Atan Athen said...

tau2....ni dkt kawasan berumput...ad daun....gamba mmg cantik....background biru...langit...

Aziman said...

atas bumi ALLAH....
sorry masuk xbg salam,terjumpa blog nie...

Ieza said...

di atas bukit..tapi x tau la bukitnya nama apa..

Syuhada Kamal said...

mmg cantik pic tu..damai je tengok..tp kat mne ek..hem..mcm atas bukit je..tp bukit mane ek..susah gak nih..hehe..kat bukit tinggi kot..hehe

hajarus said...

kat area sg. perak...

Anonymous said...

Dwequereura
[url=http://healthplusrx.com/omega-3-capsules]omega 3 capsules[/url]
JeroMayorgo