Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 31 March 2010

AKU SUDAH TIDAK PERCAYA PADAMU LAGI

Aku Sudah Tidak Percaya Padamu Lagi
Lebih Baik Engkau Segera Angkat Kaki
Aku Bosan.. Bosan.. Pada Dirimu

Aku Sudah Tidak Percaya Padamu Lagi
Lebih baik Engkau Segera Angkat Kaki
Aku Benci.. Benci.. Pada Dirimu


Salam...

Lain Macam jerkkk bunyi nyer.. Awat pepagi dah emo yeh!
Mrm.. exceli dr petang semalam lagi 
Terasa amat geram dengan seseorang
Tapi tidaklah sampai benci pd nya
Siapa la sy untuk membenci 
Lagu tu sekadar meluahkan rasa hati pd org tu


Tak Patut betul org tu sbb mengada2kan cerita yg tak ada
Lepas tu kate sy pulak tu yg cakap mcm tu..
Adehhhhh... Sakit seihhhhh!!! Hati nie
Naper org tu suke nau cari pasal  dengan org2 sekeliling dia?
Sangat sy TIDAK faham
Ye! sy memg tidak akak berbuat apa2
Hanya mampu mendiamkan diri & menjauhkan diri mungkin
Kerana dia hanya tunggu masa untuk pencen saje
Tapi lebih kurang 2 tahun lagi tu..Lamenyerrrr..

Tak Suka Tak Suka Tak Sukaaaa....

17 Ulasan:

Ietams said...

itu la kan,
sekeliling kite ni memang rajin ade org spesies mcm ni.
kalau saya pun, tunggu je balasan Tuhan. Cepat & lambat je

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hhahahaahha ingatkan motif apa dangdut di pagi2 hari nie kan...hehehe sabar jerk la..
biasa la tue kak..kadang2 manusia nie..nak tutup kesilapan sendiri sanggup tunding jari dekat orang lain..hope akak sabar k...ignorekan manusia yang xberhati perut tue..buat menyemakkan minda akak jerk...

zaza said...

Sabar2.. hidup ni mmg byk cabaran!.. Tanda ALLAH sygkan kita tu..

Sabar ye..?
(Biasa ENA yg bg nasihat kat zaza.. hr ni, terbalik plak.. heheh)

~~*Ummi AFD*~~ said...

Salam akak...

Sabo ye... sal pun pernah kena cenggitu jugak. tu la, nak marah orang berkenaan tu susah sket. boleh marah dalam hati je la...

pedulikan je org cenggitu. tak bawak pekdah sket pun dekat org lain...

Redbloodsnow said...

hahaha..ingatkan kak ena tgk tangkap lentok layan dangdut...rupernyer emo...hehehe

haaa zie benci giler ngan org camtuh taw kak ena. die yg ckp kte plak yg dikatanya ckp..puii puii

bg kaki je manusiyal tuh ah

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sabar je kan klu kena dgn org perangai cam tu..
Tp kan sabar tu ada had nyer..

☆ lieya latif ☆ said...

amboi ko ena...dangdut hah pagi2 ni wakakaakakaka....

dah2 wat dek jek ngan org tu...biaq pi die ngan peel die...wak sakit pale kite jek kalo layan org camtu

Ena said...

Ida,

hehehehe.. kasi goyang paler dulu pastu baru citer.ahahhaa..

Betul tu.. org tu memg suke tuding jari pd org lain sbb nak cover salah dier yg dah sebesar gajah tu..

Ena said...

Sal,

memg kalo blh memg nak wat deeeekkkk je..tp sakit ati la biler dier datang ngendeng2 dekat kite pastu senyum2.. tp belakang kiter dier kutuk kiter kawww kawww punyer..

Ena said...

Zie,

tu la pasalnyer zie.. memg sangat sakit hati ..

Ena said...

Lieya,

hahahhaha.. saje jer bergoyang dulu .. pastu baru kasi tau citer sebenar ..heheh..

Siti said...

huh..siti pun tak suka ngan rgo yg suka bwk mulut pastu mengada2kan cerita nih..nyampah sungguh...entah apa la yg diorg nak kan..sabar yer ina..

hari ni atau esok siti courier hadiah k!

~Siti Hajar~ said...

terikut2 sy menyanyi lagu tu...amboi lagu dangdut lagikk...kelas gitu..

sabar ajelah kak ena, beralah dgn org tua2...hehehe..drpd bgaduh baik jauhkan diri..

Izan Ishak said...

hehehe...terus teringat KECIK RL nyanyi lagu nih...
hmmm...xpelah ena. buat dek je sudah. 2tahun mmg lama lagi...
sabar ye!

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

uiks...lagu dah macam dangdut ni....biar la ape orang nak kata janji kiter tak wat...bak kata pepatah mulut tempayan leh ditutup mulut manusia tak leh...sape yang ngata dia yang dapat dosa tol tak

ita cutevirus said...

orang cam tu memang tak patut dipercayai ena...
kalo tak kawan dengan diorang pon takpe.. takde effect pon... takpe la.. warga emas... abaikan jela.. anggap je la yang die tu invisible... huhuhuhuhu..

zue @ annaleeya said...

mmg payah klu ade mulut2 gitu... bg akak, wat derkk jelah ena... yg penting ape yg dia ckp tuh kita x buat...